امیر کربلایی‌ زاده به گروه بازیگران نمایش «گرگاس‌ها یا روز به خیر آقای وزیر» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا نعیمی، معرفی شد.

پایگاه خبری تئاتر: پیش از امیر کربلایی زاده، بهناز نازی، کتانه افشاری نژاد، کامبیز امینی، رضا جهانی، دنیا فتحی و صالح لواسانی به عنوان بازیگران «گرگاس‌ها یا روز به خیر آقای وزیر» به کارگردانی حمیدرضا نعیمی معرفی شدند.

نمایش «گرگاس‌ها یا روز به خیر آقای وزیر» از روز پنجشنبه نهم بهمن ساعت ۱۸ با مدت زمان ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه و قیمت بلیت ۶۰ هزار تومان در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر آغاز می‌شود. پیش فروش این نمایش در سایت تیوال آغاز گردید.

«گرگاس‌ها یا روز به خیر آقای وزیر» که جدیدترین تولید گروه نمایش «شایا» است، داستان مردی است که برای منصب وزارت دارایی انتخاب می‌شود. او می‌داند بسیاری‌ از مسئولان و سازمان‌ها در فساد، اختلاس و پولشویی گسترده‌ کشور دست دارند. پس اعلام می‌کند که بی‌هیچ ملاحظه‌ای قصد پاک‌سازی و اصلاحات دارد. از همین رو دیگران با تهدید، تطمیع و تزویر سعی می‌کنند او را از خواسته و هدف‌ش دور کنند، اما او با عزمی راسخ قصد دارد مفسدان را مجازات کند. وزیر دارایی، با موانع و کارشکنی‌هایی که در طول مبارزه مواجه می‌شود، در می‌یابد ریشه‌ی این فسادهای گسترده به جای دیگری بازمی‌گردد، پس با اختیارات تامی که از سوی رئیس‌جمهور دریافت کرده همه را غافل‌گیر می‌کند.

برای مشاهده دیگر اخبار سینما اینجا کلیک کنید

برای مشاهده دیگر اخبار تئاتر اینجا کلیک کنید