سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با اکران فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبی» آغاز به کار کرد.

پایگاه خبری تئاتر: سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با اکران فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبی» از ساعت ۱۴ آغاز شد.

دبیر جشنواره و چند تن از فعالان فرهنگی و هنرمندان در نخستین روز جشنواره، خود را به برج میلاد رساندند. در این دوره از جشنواره فیلم فجر، پردیس ملت و برج میلاد میزبان اهالی رسانه و هنرمندان برای اکران فیلم ها است.

فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبا» دومین ساخته بلند کاوه صباغ زاده است. کاوه صباغ‌زاده با بازی در فیلم «سال‌های خاکستر» در سال ۱۳۶۷ وارد دنیای سینما شد

پس از آن مدتی وی دستیار و برنامه‌ریز آثاری چون «صبحانه‌ای برای دو نفر»، «مارال»، «خانه کاغذی»، «راننده تاکسی» و... بود. صباغ زاده فیلمنامه‌های فیلم های کوتاهی چون «یازده و نیم»، «سر راه لوکیشن»، «نمی‌دونم فردا چی می‌شه»، «خواب زدگی»، «برشی کوتاه از یک واقعه» را نیز به رشته تحریر در آورده است. او سال ۱۳۹۵ در مقام کارگردان نخستین فیلم بلند خود را با نام «ایتالیا ایتالیا» به تهیه‌کنندگی خودش ساخت و روانه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر کرد.


در خلاصه داستان دومین فیلم بلند سینمایی این کارگردان آمده است: «وقتی سرنوشت برای اولین بار عماد و طوبا را روبروی هم قرارداد، هر دو خوب می‌دانستند که عشق بیشتر از یک مهارت است تا هیجان و تپش قلب و خارش پوست...»

در «رمانتیسم عماد و طوبا» بازیگرانی چون حسام محمودی، الناز حبیبی، علی انصاریان، مرتضی علی عباس میرزایی، ستایش تارانی، سانیا رمضانی، سام ولی پور به ایفای نقش پرداخته‌اند.

برای مشاهده دیگر اخبار سینما اینجا کلیک کنید

برای مشاهده دیگر اخبار تئاتر اینجا کلیک کنید