تارانتینو معتقد است یکی از سکانس‌های آخرین فیلمش از سکانس پایانی فیلم سینمایی «سکوت بره‌ها» ترس بیشتری را به مخاطب القا می‌کند.

پایگاه خبری تئاتر: کوئنتین تارانتینو معتقد است سکانسی را کارگردانی که از پایان بندی فیلم سینمایی «سکوت بره ها» ترسناک‌تر است. او این ادعای بی پروای خود را در یک پادکست اعلام کرده است.

تارانتینو که به همراه ادگار رایت در یک پادکست سه ساعته حضور داشت، به همراه او در مورد سکانس‌های ترسناک سینما صحبت کرد؛ تارانتینو نام سکانسی از آخرین فیلم سینمایی اش به نام «روز و روزگاری در هالیوود» را آورد.

در این سکانس شخصیت کلیف بوث با بازی برد پیت، به مکانی می‌رود که توسط خانواده مانسون اشغال شده است. او تصمیم می‌گیرد به دیدار صاحب این مکان برود؛ چرا که فکر می‌کند توسط مانسون‌ها اسیر و زندانی شده است.

تارانتینو این سکانس را یکی از بهترین سکانس‌هایی معرفی کرد که او و تیمش تاکنون انجام داده اند. او همچنین مدعی شد فکر می‌کند این سکانس ترس بیشتری نسبت به نمایش بیل بوفالو در پایان فیلم «سکوت بره ها» به کارگردانی جاناتان دمی دارد.

تارانتینو گفت: بین تعلیق و ترس تفاوتی وجود دارد. تعلیق آن چیزی است که قرار است اتفاق بیفتد. وحشت زمانی است که می‌دانید چه چیزی قرار است اتفاق بیفتد، اما نمی‌خواهید آن را ببینید.

او گفت با وجود اینکه سکانس مذکور فیلم «سکوت بره ها» شگفت انگیز است، اما خودش از بعد دیگری از آن سکانس فراتر رفته است. چرا که معتقد است در سکوت بره‌ها مشخص بود که شخصیت جودی فاستر توسط بوفالو بیل به قتل نخواهد رسید، اما در فیلم خودش احتمال مرگ کلیف بوث ترس بیشتری را به مخاطب القا می‌کرد.

«روزی و روزگاری در هالیوود» سال ۲۰۱۹ اکران شد و موفق‌ترین فیلم کوئنتین تارانتینو در گیشه لقب گرفت.

برای مشاهده دیگر اخبار سینما اینجا کلیک کنید

برای مشاهده دیگر اخبار تئاتر اینجا کلیک کنید