محمدحسین قاسمی تهیه کننده فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار، به حواشی مطرح شده درباره منابع مالی تولید این فیلم واکنش نشان داد.

پایگاه خبری تئاتر: محمدحسین قاسمی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» امروز جمعه ۲۴ بهمن ماه درباره تولید این اثر، در صفحه اینستاگرام خود متنی را منتشر کرد.

این تهیه‌کننده در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت:

به نام خدا

در خصوص حواشی جدید فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» لازم می‌دانم نکات زیر را به اطلاع مردم عزیز برسانم:

۱- برای تولید فیلم «شبی که ماه کامل شد» هرگز از منابع و سرمایه دولتی و یا نهادهای حکومتی مشارکتی دریافت نشده و از هیچ سرمایه و سرمایه گذاری که دچار شائبه از منظر حقوقی و افکار عمومی باشد نیز استفاده نگردیده است. این فیلم با سرمایه بخش خصوصی و نیز با پیش فروش و فروش رایت‌هایش تولید شده است. همچنین اگر اسناد و مدارکی در رد این ادعا وجود دارد از انتشار آن استقبال می‌کنیم.

۲- انتخاب سوژه ملتهب فیلم (سرگذشت زنی که گرفتار تفکرات ارتجاعی تکفیری‌ها می‌شود) از طرف کارگردان، سرآغاز پروسه‌ای برای تحقیقات شد و به منظور تکمیل طرح اولیه از طریق حراست وزارت ارشاد، مشاوری برای تکمیل پروسه تحقیقات معرفی گردید و این امری طبیعی و بدیهی است چرا که بخش ِعمده‌ای از داده‌ها و معلومات به دلایلی واضح در دسترس نیست.

 وزیر اطلاعات چند روز پیش در گفتگویی تلویزیونی فیلم «شبی که ماه کامل شد» را در کنار چند فیلم و سریال امنیتی دیگر به‌عنوان محصولات رویکرد تازه وزارت اطلاعات معرفی کرده بود.

برای مشاهده دیگر اخبار سینما اینجا کلیک کنید

برای مشاهده دیگر اخبار تئاتر اینجا کلیک کنید