پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران در اسفند ۹۹ با برگزاری ۷ جلسه رایگان آموزش فیلمسازی با حضور ۴ مدرس میزبان هنرجویان نوجوان خواهد بود.

پایگاه خبری تئاتر: حافظ آهی، نواب محمودی، حامد سلیمانزاده و فریبرز آهنین در آخرین ماه از سال جاری با نوجوانان علاقه‌مند به فیلمسازی در کارگاه‌های آموزشی المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران گفت و گو خواهند کرد.

حافظ آهی در کارگاه «آشنایی با سینما» ۳ اسفند، نواب محمودی در کارگاه «شناخت فیلم کوتاه» ۶ اسفند، حامد سلیمانزاده در کارگاه «آشنایی با ایده‌پردازی برای فیلم کوتاه» روزهای ۱۰ و ۱۳ اسفند و فریبرز آهنین در کارگاه «آشنایی با فیلمنامه کوتاه» در روزهای ۱۷.۲۰ و ۲۴ اسفند ۹۹ تجربه‌های خود را به هنرجویان پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران از طریق لایو اینستاگرام المپیاد با شناسه کاربری @olym. film. fe منتقل خواهند کرد. این کارگاه‌ها همچنین بر صفحه اینستاگرام انجمن سینمای جوانان ایران با شناسه کاربری @iycs. ir بارگذاری خواهد شد.

بهره گیری از این کارگاه‌ها که به همت معاونت فرهنگی و آموزش انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، برای عموم آزاد و رایگان است و اخبار و جزییات مربوط به این رویداد در سایت www. iycs. ir و صفحه‌های اینستاگرام نامبرده اطلاع‌رسانی می‌شود.

برای مشاهده دیگر اخبار سینما اینجا کلیک کنید

برای مشاهده دیگر اخبار تئاتر اینجا کلیک کنید