چهارمین دوره کارگاه نمایشنامه‌نویسی بنیاد اکبر رادی در چهار رشته تخصصی با هدف آموزش موضوعات جدید نمایشنامه نویسی برگزار می شود.

پایگاه خبری تئاتر:  بعد از برگزاری سه دوره‌ موفقیت‌آمیز کارگاه نمایشنامه‌نویسی بنیاد اکبر رادی در شهریور، آذر و دی ماه سال 92  این بنیاد با همکاری موسسه فرهنگی هنری افرامانا، چهارمین دوره‌ کارگاه نمایشنامه‌نویسی خود را در چهار رشته با حضور عطاالله کوپال و بهزاد صدیقی برگزار‌می‌کند.

این کارگاه‌ها با هدف آموزش موضوعات جدید نمایشنامه‌نویسی به هنر‌جویان و علاقه‌مندان نمایشنامه‌نویسی تهران و دیگر شهرهای ایران در هشت جلسه‌ سه‌روزه در رشته‌های «آشنایی با ژانر نمایش‌نامه‌نویسی خوش‌ساخت»، « آشنایی با ژانر نمایش‌نامه‌نویسی ملودرام»، «آشنایی با ژانر نمایشنامه‌نویسی تک‌پرده‌ای و شگرد‌های آفرینش ایماژ هنری در ادبیات داستانی و نمایشی» برگزار‌می‌شود.

چهارمین دوره‌ کارگاه نمایشنامه‌نویسی بنیاد اکبر رادی روزهای چهار‌شنبه 26، پنجشنبه 27 و جمعه 28 شهریور برگزار‌می‌شود و هنرجویانی که با موفقیت این دوره را به پایان برسانند، گواهی‌نامه‌ رسمی پایان دوره را دریافت می‌کنند.

نیمی از هزینه‌های برگزاری این کارگاه‌ها از محل موقوفه‌ بنیاد اکبر رادی تأمین شده است و هنرجویان متقاضی شرکت در این کارگاهها فقط 50 درصد از شهریه‌ خود را پرداخت‌ می‌کنند.