عباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت از دوساله شدن فعالیتهای این موسسه و برگزاری جشن تولدی به همین منظور با حضو بیش از 300 هنرمند پیشکسوت به همراه افراد خانواده شان در تالار وحدت خبر داد.

پایگاه خبری تئاتر:  عباس عظیمی مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت درباره فعالیتهای اخیر این موسسه گفت: موسسه هنرمندان پیشکسوت طبق روال 2 سال گذشته در حال فعالیت و تلاش برای فراهم کردن شرایط مناسب برای هنرمندان پیشکسوت است. البته سیاست موسسه هنرمندان پیشکسوت در این مقطع زمانی این است که زیاد فعالیتهای این موسسه را رسانه ای نکنیم و هنرمندان و علاقمندان بیشتر از طریق سایت این موسسه به اطلاعات دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: چون معتقدیم که حرمت پیشکسوتان عزیز هنرمند ایجاب می کند که کمتر روی خبرهای مربوط به همراهی موسسه با آنها مانور داده شود. وظیفه ما پیگیری وضعیت و شرایط هنرمندانی است که به کمک احتیاج دارند. بعد از شناسایی و در صورت دارا بودن شرایط این هنرمندان به عضویت موسسه در خواهند آمد و اقدامات لازم برای حمایت از آنها صورت می گیرد.

عظیمی متذکر شد: بعد از شناسایی هنرمندان واجد شرایط ما آنها را به صندوق اعتباری هنر معرفی می‌کنیم تا رسیدگی به وضعیت بیمه آنها نیز در دستور کار قرار گیرد. یکی از افرادی که به تازگی به عضویت موسسه هنرمندان پیشکسوت درآمده شیرمحمد اسپندار نوازنده پیشکسوت ساز دونلی است که مدتی قبل از عدم رسیدگی به وضعیت معیشتی اش گلایه کرده بود. این هنرمند هم اکنون عضو موسسه هستند و به مشکلاتشان رسیدگی می‌شود.

مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت درباره برگزاری جشن دومین سالگرد تاسیس این موسسه یادآور شد: مراسم جشن دومین سالگرد تاسیس موسسه هنرمندان پیشکسوت به عنوان بزرگترین تشکل هنری در حوزه پیشکسوتان با حضور بزرگان، مفاخر و پیشکسوتان عرصه های سینما، تاتر، موسیقی، هنرهای تجسمی، شعر، معماری، هنرهای سنتی و خوشنویسی 19 شهریور ماه ساعت 19 تا 22 در محل محوطه تالار وحدت برگزار می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: این جشن با حضور بیش از 300 هنرمند پیشکسوت عضو موسسه از حوزه های مختلف و خانواده هایشان برگزار می شود. هنرمندانی چون جمشید مشایخی، داوود رشیدی، داریوش ارجمند، هادی مرزبان، حسین دهلوی، فرهاد فخرالدینی و... در این جشن حضور خواهند داشت.

این مراسم چهارشنبه 19 شهریور ماه از ساعت 19 تا 22 در تالار وحدت برگزار می‌شود.