نمایش«البته» در حمایت از خرید مایحتاج تحصیلی دانش آموزان بی سرپرست در آستانه سال تحصیلی جدید پنجشنبه 20شهریور ماه با حضور بهاره رهنما و پژمان جمشیدی ساعت 17 در کارگاه نمایش باران روی صحنه می رود.

پایگاه خبری تئاتر: مدیر کارگاه نمایش باران در این زمینه گفت: تمام عواید حاصله از فروش بلیت این نمایش در جهت حمایت از دانش آموزان بی بضاعت اهدا می‌شود.

فهیمه امن زاده در ادامه افزود: شاید بهترین بهانه برای شکل دادن به یک حرکت انسان دوستانه تماشای اثری نمایشی باشد تا پس از مشارکت در این جریان آرزو کنیم هرگز رنگ و عطر لبخند از زندگی هیچ ایرانی حذف نشود.

وی تصریح کرد: همچنین امیدواریم علاقه‌مندان به شرکت در امور خیریه، روز پنجشنبه 20شهریور ماه برای تماشای نمایش «البته» همراه شوند و باید اشاره کنم که بهاره رهنما سفیر انجمن حمایت از کودکان بی سرپرست و پژمان جمشیدی نیز در کارگاه نمایش باران حضور خواهند داشت.

شقایق تحسینی، شکیب شجره و مهسا نعمتی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند و اجرای موسیقی زنده نمایش را ارشان حقی، علی خدیوی، رضا رزاز، آیدین شفایی و فرهاد میرمحمد صادقی برعهده دارند.

علاقمندان برای اجرای ویژه این نمایش می توانند به کارگاه نمایش باران در خیابان استاد نجات اللهی (ویلا)، خیابان اراک، پلاک 72، طبقه چهارم مراجعه کنند.