جشنواره فیلم ترایبکا ۲۰۲۱ فهرست فیلم‌های بلند حاضر در این دوره را منتشر کرد.

پایگاه خبری تئاتر: «قصیده گاو سفید» از جمله ۶۶ فیلمی است که در جشنواره فیلم ترایبکا ۲۰۲۱ به نمایش درمی‌آید.

جشنواره فیلم ترایبکا اسامی فیلم‌های حاضر در این دوره در سه بخش رقابتی و نیز بخش‌های چشم‌اندازها، اسپاتلایت، نیمه شب، موویز پلاس و هفته منتقدان ترایبکا را اعلام کرد.

از میان این فیلم‌ها ۵۶ فیلم بلند برای اولین بار در این جشنواره دیده می‌شوند.

امسال همچنین فیلم‌هایی که برای ترایبکا ۲۰۲۰ انتخاب شده بودند اما به دلیل شیوع کرونا از اکران بازماندند، در این جشنواره به صورت فیزیکی نمایش داده می‌شوند.

برای حضور در این جشنواره امسال ۱۱ هزار و ۲۲۲ درخواست داده‌بودند که رکورد فیلم‌های درخواستی برای این جشنواره به این ترتیب شکسته شده است.

فیلم «قصیده گاو سفید» ساخته بهتاش صناعی‌ها و مریم مقدم در بخش هفته منتقدان ترایبکا به نمایش درمی‌آید.

«اتاق انتظار خدا» نوشته تیلر ریگس، «مارک، مری و آدم‌های دیگر» ساخته هانا مارکز، «تازه‌کار» ساخته لورن هاداوی، «ژست گرفتن» ساخته اوری سگف، «ملکه پیروزی» ساخته نانا منسا از جمله فیلم‌های بخش رقابتی هستند.

در بخش مستند رقابتی نیز «همه این پسران» ساخته بینگ یو، «معراج» ساخته جسیکا کینگدان، «جاه‌طلبی کور» ساخته رابرت کو، «فاتوم» ساخته درو ژانتوپولوس، «بچه‌ها» ساخته ادی مارتین، «شبیه یک سنگ غلطان» ساخته سوزان جو کی، «درباره تقسیم» ساخته لیا گالانت و «زخم‌های علی بولالا» ساخته مکس اریکسون از جمله حاضران هستند.

همان طور که پیشتر اعلام شده بود فیلم موزیکال «در ارتفاعات» به کارگردانی جان ام چو به عنوان فیلم افتتاحیه انتخاب شده است.

این جشنواره از ۹ تا ۲۰ ژوئن به صورت فیزیکی در فضای باز شهر نیویورک برگزار می‌شود.

برای مشاهده دیگر اخبار سینما اینجا کلیک کنید

برای مشاهده دیگر اخبار تئاتر اینجا کلیک کنید