در دومین روز پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی تهران - مبارک، 11 نمایش صحنه‌ای و 6 نمایش خیابانی در تهران اجرا می‌شود.

پایگاه خبری تئاتر: یکشنبه 23 شهریورماه و در دومین روز پانزدهمین جشنواره تئاتر عروسکی 11 نمایش صحنه‌ای و 6 نمایش خیابانی در تالارهای مجموعه تئاتر شهر، تالار هنر، تالار فردوسی، تماشاخانه سنگلج، فرهنگسرای بهاران و موزه انتظامی و محموطه تئاتر شهر اجرا می‌شود.

در بخش نمایش‌های صحنه‌ای سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر میزبان نمایش "آهای تو دیگه کی هستی" به کارگردانی عادل بزدوده است. این نمایش ساعت 19 به مدت 60 دقیقه روی صحنه می‌رود.

نمایش "تیستو سبز انگشتی" نوشته نغمه ثمینی با کارگردانی آزاده پورمختار و هـما جدیکار در دو سانس 17:30 و 19:30 به مدت 65 دقیقه در تالار چهارسو اجرا می‌شود.

نمایش "کنار ستاره ها برمی‌گردم" به نویسندگی سیاوش بهادری راد و کارگردانی زهره بهروزی‌نیا، ویژه بزرگسال، در دو نوبت 18 و 20 به مدت 60 دقیقه در تالار سایه اجرا می شود.

نمایش "آن دورها" به نویسندگی و کارگردانی آملا واسنویچ از کشور صربستان (ویژه عموم) در دومین روز جشنواره در تالار قشقایی اجرا می‌شود. این نمایش در دو سانس 18:30 و 20:30 به مدت 40 دقیقه روی صحنه می‌رود.

کارگاه نمایش در دومین روز جشنواره میزبان نمایش "حکایت حاکمی که دیگر حاکم نیست" به نویسندگی و کارگردانی اکرم ابوالمعالی است. این نمایش در در دو سانس 16:30 و 18 به مدت 55 دقیقه اجرا می‌شود.

تماشاخانه سنگلج فردا میزبان نمایش"بادهایی که به ساحل نمی‌رسند" به کارگردانی اکبر حسنی است. این نمایش ساعت 17 و 19 به مدت 50 دقیقه اجرا می‌شود.

نمایش"هینینگ"با کارگردانی ژانگ کونرونگ از کشور چین در دو سانس 18 و 20 به مدت 30 دقیقه در تالار هنر روی صحنه می‌رود.

نمایش"سولوی دماغ"به کارگردانی آن کاترین کلت، از کشور آلمان ساعت 19 به مدت 40 دقیقه در تالار حافظ روی صحنه می‌رود.

فرهنگسرای بهاران نیز میزبان نمایش"زال و سیمرغ"به کارگردانی رسول نجفیان است. این نمایش ساعت 18:30 به مدت 60 دقیقه روی صحنه می‌رود.

موزه انتظامی نیز پذیرای نمایش"خیمه شب بازی سنتی" با کارگردانی مرتضی شیخ احمد خمسه است. این نمایش ساعت 19:30 به مدت 30 دقیقه روی صحنه می‌رود.

در بخش خیابانی در دومین روز جشنواره تئاتر عروسکی نمایش‌های "روبی" به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین شفیعی ساعت18، "خیمه شب بازی سنتی" نویسندگی و کارگردانی مرتضی شیخ احمد خمسه ساعت18:30، "شیری که نوشتن نمی‌دانست" نوشته مارتین بالت شایت و کارگردانی عبالحق حق‌جو ساعت 19، "دارو ندارموببین" به نویسندگی و کارگردانی عرفان خطیب زاده ساعت 19:45 در محوطه تئاتر شهر اجرا می‌شود.

همچنین فردا نمایش "صندوق‌های جادویی" نوشته نسرین اسدی و کارگردانی ریحانه باغبادی ساعت 18 در محوطه برج میلاد و نمایش "سرزمین زنبورهای عسل" کاری از محمدرضا مالکی ساعت 19 نیز در پارک نیاوران اجرا می‌شود.