مارگو رابی ستاره هالیوود درباره حضورش در فیلم "جوخه انتحار" و ایفای نقش هارلی کویین توضیحاتی را ارائه داد.

پایگاه خبری تئاتر: تا اکران فیلم "جوخه انتحار" (The Suicide Squad) برادران وارنر و دی‌سی به کارگردانی "جیمز گان" تنها چند ماه دیگر باقی مانده و تاکنون دو تریلر متفاوت از این فیلم رونمایی شده و شخصیت‌های اخلال‌گر و شرور دی‌سی آن را در این ریبوت به مخاطبین معرفی کرده است. این نسخه از "جوخه انتحار" با وجود تفاوت‌هایش با فیلم "دیوید آیر" شباهت‌هایی هم با آن دارد و "مارگو رابی" بار دیگر برای بازی در نقش "هارلی کویین" بازگشته است. این شخصیت سال گذشته در فیلم "پرندگان شکاری" (Birds of Prey) دیده شد اما ریبوت "جوخه" فصل جدیدی از داستان او را بازگو می‌کند.

رابی به‌تازگی در مصاحبه با مجله "توتال فیلم" از نقش هارلی در این فیلم پرستاره گفته است: "یکی از اولین چیزهایی که به جیمز گفتم این بود که به نظر من هارلی آغازگر هرج‌ومرج است. او لزوماً در مرکز روایت شما نیست و گاهی تمرکز قصه بر روی شخصیت‌های دیگر خوشایند است، اما او می‌تواند آغازگر یک سکانس از رویدادها باشد. این چیزی است که من با او بر اساس فیلمنامه در موردش توافق کردم."

رابی ادامه می‌دهد: "در مورد اینکه هارلی چقدر تغییر کرده، همیشه جذاب است که ببینید کارگردانان مختلف خصوصیاتی به شخصیت اضافه می‌کنند. وجه مشترکش منبع الهام است که بهرحال شخصیت بر پایه آن ساخته شده. اما بعد او به طرق مختلف تحت کارگردانی افراد مختلف رشد می‌کند.

 مارگو رابی هرج و مرج ایجاد می‌کند

گان پس از تولید "نگهبانان کهکشان ۳"ممکن است بر روی تولید سریال‌های تلویزیونی تمرکز کند. او در حال فیلمبرداری سریال "پیس‌میکر" با بازی "جان سینا" است و باید قسمت ویژه تعطیلات "نگهبانان کهکشان" را نیز برای دیزنی+ بسازد.

این کارگردان در مصاحبه با "دن آو گیک" از آزادی عمل بیشتر فیلمسازان در حین تولید سریال می‌گوید: "از تولید "پیس‌میکر" بسیار لذت می‌برم. شاید پس از "نگهبانان ۳" فقط سریال بسازم. احتمالش وجود دارد."

گان در صفحه توییترش در مورد این مصاحبه توضیحات بیشتری ارائه داد و نوشت: "منظورم این است که کسی چه می‌داند! از هرچه که رضایت‌بخش‌تر باشد و داستان‌سرایی در تمامی اشکالش استقبال خواهم کرد!"

برای مشاهده دیگر اخبار سینما اینجا کلیک کنید

برای مشاهده دیگر اخبار تئاتر اینجا کلیک کنید