آثار پژمان جمشیدی به زودی در تلویزیون، شبکه نمایش خانگی و سینماها به نمایش درمی‌آیند.

پایگاه خبری تئاتر: سریال «زیرخاکی»، برنامه «پیش‌گو» و فیلم سینمایی «هفته‌ای یک بار آدم باش» هر سه یک وجه مشترک دارند و آن هم حضور پژمان جمشیدی است.

پژمان جمشیدی از عید فطر با فصل دوم سریال «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان در شبکه اول سیما حضور دارد. این سریال طنز مربوط به دهه‌های ۵۰ و ۶۰ خورشیدی است و داستان مردی بلندپرواز، جاه‌طلب و سر به‌هوا به نام فریبرز (فری خاکی)را به تصویر می‌کشد که می‌خواهد با پیدا کردن گنج، یک شبه ره صدساله را برود. او که به همراه همسرش پریچهر و فرزند خردسالش کاوه در یکی از مناطق جنوب شهر تهران زندگی می‌کند، به‌واسطه برادرش که یکی از افسران انقلابی نیروی هوایی است درگیر ماجراهایی می‌شود که به موازات تلاشش برای یافتن گنج، او را ناخواسته وارد مبارزات انقلابی می‌کند. این ماجراها پس از پیروزی انقلاب نیز ادامه پیدا می‌کند تا این که شرایطی رقم می‌خورد که او را ناگزیر به خروج از کشور می‌کند. این تصمیم او با آغاز جنگ تحمیلی همزمان می‌شود و فصل دوم در ادامه قصه فصل اول و در سال ۱۳۵۹ رقم می‌خورد. پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، امید روحانی، اصغر نقی‌زاده، رایان سرلک و با حضور هومن برق‌نورد در این فصل به ایفای نقش می‌پردازند.

جمشیدی علاوه بر این سریال، به زودی ضبط برنامه «پیش‌گو» را آغاز می‌کند که او را برای نخستین بار در قامت یک مجری به پلتفرم‌ها می‌آورد. پژمان جمشیدی در «پیش‌گو» میزبان چهره‌های شاخصی خواهد بود که پیش از این کمتر در برنامه‌های دیگر حضور داشتند. «پیش‌گو» در هر قسمت مهمانان خود را با قصه‌ای متفاوت و‌ شنیدنی مواجه خواهد کرد. رضا بهاروند و امین انتظاری به صورت مشترک کارگردانان این برنامه هستند که تهیه‌کنندگی آن را ویترین استودیو برعهده خواهد داشت.

اما این بازیگر در عرصه سینما نیز بیکار نمانده است. هرچند که فیلم‌های «شیشلیک»،«خط فرضی»، «دوزیست»،«کوسه»،«مجوز خروج» و «تگزاس سه » را آماده اکران دارد، اما با فیلم «هفته‌ای یک بار آدم باش» در لیست اکران نوروزی قرار گرفت، البته که این اکران خیلی زود بواسطه شیوع کرونا و قرمز شدن شهرها و بسته شدن سالن‌های سینمایی به حالت تعلیق درآمد، اما فیلم جمشیدی بار دیگر از 18 اردیبهشت ماه همزمان با باز شدن دوباره سالن‌های سینمایی به روی پرده رفته است. فیلمی که شهرام شاه حسینی کارگردانی آن را برعهده دارد و روایتگر زندگی دو برادر با سبک متفاوت است که بواسطه بیماری پدر، آینده آنها دچار تغییر و تحول می‌شود. پژمان بازغی، رعنا آزادی ور و ساغر قناعت، جمشیدی را در این فیلم همراهی کرده‌اند.

جمشیدی این روزها علاوه بر این‌ها در تلویزیون و بیلبوردهای شهری نیز با تبلیغات شهر فرش دیده می‌شود و مخاطب را با خود همراه می‌کند. به نظر می‌رسد او سال 1400 را با فعالیت در تمامی عرصه‌های هنری آغاز کرده است و حالا باید منتظر ماند و دید آیا در مدیوم‌های دیگر نیز ردی از او یافت می‌شود یا صرفا در عرصه تصویری پرکار است.

مشاهده دیگر اخبار سینما

مشاهده دیگر اخبار تئاتر