تئاتر برادوی پس از بیش از یک سال تعطیلی ناشی از شیوع کرونا، اجرای سه نمایش موفق در تاریخ تئاتر را بار دیگر از سر خواهد گرفت.

پایگاه خبری تئاتر: «شیر شاه»، «هملیتون» و «شرور» به عنوان موفق ترین نمایش های اجرا شده در تاریخ تئاتر از تاریخ ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۱ (۲۳ شهریور) بار دیگر به روی صحنه تئاتر برادوی خواهند رفت.

همچنین نمایش هایی چون «از دوردست بیا»، «شیکاگو»، «خانم داوت فایر» و «خیلی مغرور نباش» نیز اعلام کرده اند از پائیز و همزمان با فعالیت مجدد تئاتر برادوی پس از بیش از یک سال تعطیلی به علت شیوع ویروس کرونا، بار دیگر میزبان مخاطبان در سالن های تئاتر خواهند بود.

بیشتر بخوانید: 96 سالگی «پیتر بروک» در سال شیوع كرونا / این برای من مرگ یك نمایش است 

فروش بلیت برای سه نمایش معروف «شیر شاه»، «هملیتون» و «شرور» از امروز (چهارشنبه ۱۲ می) آغاز می شود که خبر بسیار خوبی برای تئاتر برادوی است که پس از ماه ها تعطیلی و بدون کسب درآمد، امیدوار به بازگشت رونق به سالن های نمایش است.

نمایش «همیلتون» از شش سال پیش به روی صحنه می رود و نمایش «شرور» هم اولین بار ۱۷ سال پیش به روی صحنه تئاتر رفت و نمایش «شیرشاه» نیز سابقه ۲۳ ساله در اجرا دارد. این سه نمایش در مجموع و تاکنون ۱۷۶ میلیون مخاطب در سراسر جهان داشته اند و در زمان به روی صحنه رفتن شرایط اشتغال بیش از هزار نفر بازیگر را در تئاتر برادوی فراهم کردند و تعداد قابل توجهی از افراد نیز در پشت صحنه این نمایش ها مشغول بوده اند.