هادی حجازی فر، کارگردان نمایش «بانوی سالخورده» پس از اولین اجرا، بدون اشاره به مشکلاتی که به وجود آمده از تماشاگران حاضر در سالن عذرخواهی کرد و گفت که امیدوار است اجرای بعدی بهتر باشد.

پایگاه خبری تئاتر:  نمایش «ملاقات بانوی سالخورده» به کارگردانی هادی حجازی فر امروز اولین اجرایش را ساعت 19 در تالار اصلی تئاتر شهر داشت؛ اجرایی که با حاشیه‌هایی همراه شد.

طولانی‌ترین نمایش حاضر در پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی تهران مبارک از ساعت 19 تا 21 در سالن اصلی تئاتر شهر به روی صحنه رفت. پس از پایان نمایش، زمانی که تماشاگران گروه را تشویق کردند، هادی حجازی فر به جلوی صحنه آمد و گفت: «نمی‌دانم چه طوری از مشکلاتی که پیش آمده عذرخواهی کنم. ما مجبور شدیم سه صحنه را حذف کنیم و مشکلات زیادی داشتیم».

بازیگر نقش ایل سپس اظهار امیدواری کرد که اجرای دوم بهتر باشد و اجرای اول را به خانم تاجیک تقدیم کرد و گفت که با عکس‌های او به دنیای تئاتر امده.

به گزارش سایت خبری تئاتر، پس از خروج تماشاگران از سالن نمایش زمانی که خبرنگاران خواستند با کارگردان نمایش گفتگو کنند، جواب شنیدند که مصاحبه به دلیل نزدیک بودن اجرای بعدی ممکن نیست. این در حالی بود که بازیگر نقش ایل به شدت عصبانی بود و در پاسخ ماموران سالن که اعلام کردند بازیگران نباید از سالن بیرون بروند، به جر و بحث پرداخت.

نمایش 100 دقیقه‌ای «بانوی سالخورده» که برای مخاطب بزرگسال تدارک دیده شده، روایت یک انتقام است. کلر زاخانسیان بانوی ثروتمند قرار است بعد از گذشت سالها به شهر خود برگردد و اهالی که وضعیت اقتصادی بدی را تجربه کنند امیدوارند تا از نیکوکاری وی بهره‌مند شوند. کلر زاخانسیان در جوانی با فردی بنام ایل روابط عاشقانه‌ای داشتند که فرجام تلخی داشته است و حالا پس از سالها مردم شهر را در چالش عجیبی قرار می‌دهد. خریدن عدالت به نفع خود و کمک به شهر ... او با پیشنهاد قتل ایل به شهر بازگشته در ازای بزرگترین کمک مالی. مردم به شدت مخالفت می‌کنند اما در نهایت و به مرور زمان نشانه‌هایی ازفروپاشی اخلاق در برابر وسوسه پول نمایان می‌شود و پایه‌های یک تراژدی معاصر بنا می‌شود.

 کوروش نریمانی، علی فلاحت پیشه، فرهاد تفرشی، محمد بابایی، پری ناز لطف الهی، اصغرحساس صوفیانی، محمد بحرانی، مهران نایل، بهناز نادری و مینا شجاعیان در این نمایش بازی می‌کنند و مهرسان صفاریان، اکرم صانعی، اعظم صانعی، حامد ذبیحی، سجاد هاشمی، سینا رستگاری سعیده رمضان زاده، مهسا ایرانیان، شیما عرب و مژگان حسینی از جمله بازی دهندگان این کار هستند.