برخی سلبریتی‌ها و بازیگران هالیوودی سلاح شخصی خودشان را دارند و از حمل و استفاده از اسلحه حمایت می‌کنند.

پایگاه خبری تئاتر: اغلب ما هالیوود را به عنوان یک منطقه لیبرال تصور می‌کنیم اما بسیاری از سلبریتی ها نظرات متفاوتی دارند. وقتی صحبت از مالکیت اسلحه می شود این موضوع بیشتر صدق می کند. خیلی از سلبریتی ها اسلحه دارند که ممکن است شنیدن نام آنها شما را شگفت زده کند. در این گزارش با تعدادی از آنها آشنا خواهید شد:

ساموئل جکسون

بازیگرانی که اسلحه را مثل نقل و نبات با خود حمل می‌کنند!

این بازیگر پس از حادثه تیراندازی دبستان سندی هوک، موضع خود را به عنوان یکی از طرفداران خرید اسلحه مشخص کرد. او به لس آنجلس تایمز گفته بود: فک نمی‌کنم مسئله کنترل سلاح‌ها باشد. من در جنوب بزرگ شدم که اسلحه‌های زیادی می‌توان در آن پیدا کرد، اما ما هرگز به کسی شلیک نمی‌کردیم. این تیراندازی‌ها مربوط به انسان‌هایی است که ارزش زندگی را نمی‌دانند.

جانی دپ

 به گزارش هافینگتون پست، جانی دپ در کودکی تیراندازی را آموخته است. او در سال ۲۰۰۹ گفته بود: می‌رفتیم و چند قوطی را در کنار هم ردیف می‌کردیم و با اسلحه به آن‌ها شلیک می‌کردیم. زمانی که کودک بودم فضای تحت کنترلی وجود داشت، به سمت کسی اسلحه نمی‌گرفتیم و اغلب به سمت بطری و قوطی‌ها تیر اندازی می‌کردیم.

جنیفر لارنس

در سال ۲۰۱۲، بعد از آنکه جنیفر لارنس به دلیل بعضی از اظهاراتش از سوی بنیاد مردمی اصول اخلاقی در برابر جانوران مورد انتقاد قرار گرفت، او اعلام کرد که دوست دارد همراه خود اسلحه داشته باشد. او گفته بود آینده ایده آل او داشتن یک خانه با یک حیوان خانگی و همینطور یک شاتگان است. در هر حال او از بازماندگان حادثه تیراندازی در دبیرستان استونمن داگلاس است و برای مقابله با سیاستمداران و تلاش برای ایجاد تغییر تحصن کرد.

مارک آنتونی

 به گفته نیویورک تایمز، مارک آنتونی از خوانندگان آمریکایی، مجوز حمل سلاح به منظور دفاع شخصی را دارد. این مجوز به او  این توانایی را می‌دهد که یک اسلحه مسلح را در حالی که آن را مخفی کرده حمل کند.

آنجلینا جولی

ستاره سابق فیلم سینمایی «مهاجم مقبره» نه تنها سلاح‌هایی مشابه این فیلم دارد بلکه لباسی هم که برای این نقش پوشیده را همراهش دارد. او در مصاحبه‌ای گفته بود اگر کسی به خانه اش بیاید و سعی کند که فرزندانش آسیب برساند، مشکلی برای شلیک کردن به وی ندارد.

برد پیت

بازیگرانی که اسلحه را مثل نقل و نبات با خود حمل می‌کنند!

برد پیت اولین اسلحه را در مهدکودک به دست گرفت و از آن زمان علاقه زیادی به سلاح گرم پیدا کرده است. او از قول پدرش می‌گوید آمریکا کشوری است که روی سلاح بنیان گذاشته شده است؛ استفاده از اسلحه در خون آنهاست. برد پیت همچنین می‌گوید ممکن است عجیب به نظر برسد، ولی وقتی با خود اسلحه حمل می‌کند احساس بهتری دارد. او ادامه داد: اگر اسلحه‌ای را در جایی پنهان نکرده باشم احساس نمی‌کنم که خانه جای امنی است. درست یا غلط این تفکر من است.

بروس ویلیس

بازیگرانی که اسلحه را مثل نقل و نبات با خود حمل می‌کنند!

با وجود اینکه بروس ویلیس خودش را یک صلح طلب می‌داند، اما می‌گوید هرگاه که لازم باشد به فردی خشن تبدیل خواهد شد. او می‌گوید: هرکسی حق دارد با خود اسلحه حمل کند. اگر اسلحه را از کسانی که آن را قانونی دریافت کرده اند بگیرید، در نهایت فقط انسان‌های شرور اسلحه دارند.

کلینت ایستوود

کلینت ایستوود، کارگردان و بازیگر، صاحب اسلحه است و در گذشته نیز حمایت خود را از حمل سلاح‌های گرم اعلام کرده است. او زمانی گفته بود: وقتی اسلحه‌ای در اطراف من باشد، می خواهم تحت اختیار من باشد. او همینطور برنامه بازخرید اسلحه‌ها را مورد انتقاد قرار داده بود.