پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی تهران مبارک، با نزدیک شدن به روزهای پایانی، با افزایش تماشاگران رو به رو است و در حالی که در جدول برنامه‌ها برای هر نمایش یک گروه سنی تعیین شده، مخاطبان کودک در صف اول نمایش‌های بزرگسال می‌نشینند و نمایش‌های کودک با حضور حداکثری بزرگسالان برگزار می‌شوند.

 پایگاه خبری تئاتر:  با نزدیک شدن به روزهای پایانی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران مبارک، تعداد تماشاگران نمایش‌ها هم رو به افزایش است تا حدی که در برخی سالن‌ها مخاطبان مجبورند در میان صندلی‌ها و یا تا سه ردیف داخل صحنه بنشینند.

همچنین مخاطبان کمتر به گروه سنی تعریف شده برای نمایش‌ها توجه می‌کنند برای مثال چهارشنبه شب، نمایش «تولد غم‌انگیز پسرک آهنی» در حالی برگزار شد که همه صندلی‌ها و فضای میان صندلی‌های تالار قشقایی در تصرف مخاطبان بودند و بقیه هم از جمله چند کودک و نوجوان، تا سه ردیف پشت سر هم در صحنه نمایش نشستند.  

یکی از مسئولان سالن در پاسخ به امکان اجازه حضور به کودکان در نمایش‌های بزرگسالان گفت: کارگردان‌ها تعیین می‌کنند که کودکان و نوجوانان اجازه حضور دارند یا نه. اگر مشکلی باشد، اجازه نمی‌دهیم که نمایش را ببینند.  

نمایش «تولد غم‌انگیز پسرک آهنی» به کارگردانی رامین سیاردشتی که در جدول با علامت مخاطب بزرگسال مشخص شده، دیشب دو اجرا در ساعات 18:30 و 20:30 داشت و با استقبال تماشاگران رو به رو شد.