مستند سینمایی «مهین» روایت اولین قاتل سریالی زن ایران عرضه اینترنتی خواهد شد.

پایگاه خبری تئاتر: مستند سینمایی «مهین» با موضوع اولین قاتل سریالی زن ایران، پس از موفقیت در جشنواره‌های مختلف و استقبال در سینماهای هنر و تجربه عرضه اینترنتی خواهد شد.

«مهین» به کارگردانی محمدحسین حیدری و تهیه‌کنندگی مهدی مطهر با محوریت شخصیت پیچیده مهین قدیری، اولین قاتل سریالی زن ایران از چهارشنبه ۵ خرداد عرضه اینترنتی خواهد شد.

این مستند سینمایی پیش از این در هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم شهر برنده سه جایزه بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین دستاوردهای هنری و در جشنواره سینما حقیقت رتبه دوم برترین فیلم از نگاه تماشاگران را از آن خود کرد و در اکران گروه هنر و تجربه نیز با استقبال بسیار خوب مخاطبان مواجه شده بود.

عوامل این مستند عبارتند از: کارگردان: محمدحسین حیدری، تهیه‌کننده: مهدی مطهر، تحقیق و پژوهش: محمد حسین حیدری، مهدی اسدزاده، بازیگر: اعظم عرفانی، مجری طرح: یاسر قارونی، تدوین: محمدحسین حیدری، زهره احمدوند، نویسنده: مهدی اسدزاده، مدیر فیلمبرداری: مهدی آزادی، طراح صحنه و لباس: آبتین برقی، صدابردار: حسن شبانکاره، چهره‌پرداز: امید گل زاده، مدیر تولید: میثم جمالی، مشاور رسانه‌ای: بهنام توفیقی، مدیر روابط عمومی: احسان هوشیارگر.

مستند سینمایی «مهین» تولید شده در خانه مستند و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است و از روز چهارشنبه در سامانه‌های منتخب vod از جمله فیلیمو و نماوا در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد داشت.