مارلون براندو که با بازی در فیلم‌های کلاسیک از جمله اثر مشهور پدرخوانده انقلابی در بازیگری به پا کرده بود، به انجام رفتار‌های عجیب مشهور است.

پایگاه خبری تئاتر: مارلون براندو علاوه بر اینکه یکی از بزرگترین بازیگران تاریخ سینما است، به عنوان یکی از عجیب‌ترین بازیگر‌های تاریخ هالیوود شناخته می‌شود. داستان‌های جنون آمیز مارلون براندو از مجموعه فیلم‌هایی مانند جزیره دکتر مورو، نشان می‌دهد بازیگران چه رفتارهای عجیب و غریبی دارند. واقعیت‌های دیوانه وار مارلون براندو نشان می‌دهد که او در میان دیوانگان بزرگ هالیوود، در کنار دنیس هاپر، شان پن، نیک کیج و حتی استیون سیگال قرار دارد.

براندو، این فرد دیوانه و در عین حال بازیگر درخشان، انقلابی در حرفه بازیگری ایجاد کرد. براندو واقعا تک بود؛ او محور اصلی هالیوود قدیم و جدید بود و با این حال، بسیاری از عجایب او در طول زمان محو شد.

او بسیاری از روز‌های پایانی خود را در Neverland Ranch سپری کرد

در سال‌های آخر بیماری، مارلون براندو با مایکل جکسون دوستی برقرار کرد و به فکر Neverland Ranch خانه دوم خود افتاد. پسر براندو، میکو، به عنوان نگهبان امنیت در مزرعه کار می‌کرد و پس از مرگ پدرش اظهار کرد: «آخرین باری که پدرم خانه اش را ترک کرد، هر جاکه رفت، با مایکل جکسون بود.»

بعدا گزارش شد که در ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱، مارلون براندو، مایکل جکسون و الیزابت تیلور برای فرار از شهر نیویورک یک ماشین اجاره‌ای مشترک داشتند. براندو و تیلور در آن زمان در نیویورک بودند تا به عنوان مهمان در نمایش‌های جکسون در مادیسون اسکوئر گاردن ظاهر شوند و گفته می‌شود این سه نفر با هم ماشین را به اوهایو برده اند. به گفته سام کشنر از مجله ونیتی فر، "ادعا می‌شود که براندو در طول بزرگراه با توقف در کنار هر رستوران کی‌اف‌سی و برگر کینگ، همکاران خود را آزرده خاطر می‌کرد. صحت داستان این سفر جاده‌ای همیشه مورد اختلاف بوده است.


او عاشق شوخی با جک نیکلسون بود

در طول سی سال آخر زندگی مارلون براندو، او با جک نیکلسون همسایه بود. در ۲۰۰۴، نیکلسون درباره دهه‌هایی که با براندو در دوستی سپری شد، نوشت. وی اظهار کرد که براندو «مردی درخشان با ذهنی وسیع بود» و معنای جدیدی به ضرب المثل «حصار خوب، همسایه ات را خوب می‌کند»، داد.

 

آنچه بیش از همه در مورد نیکلسون برجسته بود عشق براندو به شوخی بود. نیکلسون می‌نویسد: «برخی از این شوخی‌ها باید خصوصی بمانند. من درطول زندگی آموزش دیده ام که زیاد درباره آقای براندو صحبت نکنم. این روشی است که او دوست داشت و من همیشه در مورد او داشتم. این‌ها جزو موضوعات خصوصی است.»

با این حال، نیکلسون در مورد یک شوخی اول آوریل بیان کرد که براندو به او گفت که خانه اش را به شخصی که نیکلسون از او متنفر است، فروخته است. پس از فاش شدن شوخی، مارلون هرگز از خندیدن دست نمی‌کشید.

 نیکلسون برای مدت زمانی کوتاه در سال ۲۰۰۱، با براندو زندگی کرد. گفته می‌شود که در طول دوران هم اتاقی بودن، نیکولسن ۶۳ ساله و براندو ۷۶ ساله با هم خوب کنار آمده اند.

رفتار مارلون براندو در فیلم جزیره دکتر مورو

 

ران هاچینسون فیلمنامه‌نویس سرشناس، روایت عجیبی از رفتار مارلون براندو در فیلم جزیره دکتر مورو دارد. او می‌گوید مارلون براندو در صحنه فیلمبرداری «جزیره دکتر مورو» رفتار وحشتناکی داشته و به عمد در کار تولید خلل ایجاد می‌کرد. همچنین براندو دوست داشت همه چیز را بداهه بگوید و اصلا به فیلمنامه اعتنا نمی‌کرد.