کمیته داوران بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان همدان، لیست نهایی داوران کودک و نوجوان این دوره از جشنواره را منتشر کرد.

پایگاه خبری تئاتر: کمیته داوران این دوره از جشنواره به سرپرستی حسین صفی، اسامی داوران را در بخش کودک و نوجوان (بدون اولویت) به شرح زیر اعلام کرد:

بخش کودک: رمینا تیپ، زینب نقیی، فاطمه گودرزی، نیلوفر ترابی، حسین خاندل، مریم بختیاری، کامیاب وهابیان، مینا رحمتی، هستی سیفی‌زاد، امین شعبانی، فاطمه احمدوند و مصطفی ولدی خرم.

بخش نوجوان: پروانه کوکبی، مهسا رحمتی، مهسا طاقتی، نادیا مکنتیان، حسین قاسمی هنر، حسنی رجب زاده، کیمیا وهابیان، سارا حجت الاسلامی، محمد متین فتوحی، محمدامین ایمان طلب، فاطمه صادق پور و امین ملکی.

این داوران یک ماه پیش از طریق فراخوان منتشر شده در بخش داوری کودک و نوجوان جشنواره ثبت نام کرده و در نهایت پس از گزینش و طی دوره‌ آموزشی مقدماتی داوری کودک و نوجوان، اسامی آنان اعلام شد.

داوران کودک و نوجوان در طول جشنواره بر اساس فاکتورهایی که فراگرفته‌اند به آثار حاضر در جشنواره امتیاز خواهند داد و در نهایت یک نمایش و یک بازیگر برگزیده را در هر بخش انتخاب خواهند کرد.

بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از 15 تا 21 مهرماه با دبیری پیام دهکردی در همدان برگزار خواهد شد.