نمایش «آرامسایش» نوشته و کارگردانی محمد حاتمی با بازی بازیگرانی چون بهنوش بختیاری و پژمان جمشیدی از نیمه دوم مهرماه اجرای خود را در تالار شمس آغاز خواهد کر

پایگاه خبری تئاتر:  محمد حاتمی سرپرست گروه تئاتر «جم» قرار است از هفته دوم مهرماه نمایش «آرامسایش» را در تالار شمس (اکو) روی صحنه ببرد. بهنوش بختیاری و پژمان جمشیدی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

همچنین محمد حاتمی علاوه بر نگارش و کارگردانی این نمایش در آن به ایفای نقش نیز می پردازد. دراماتورژی این اثر را آرش پارساخو انجام می دهد و قرار است یک گروه موسیقی راک نیز به طور زنده در اجرا، گروه را همراهی کنند.

«آرامسایش» که فضایی کمیک و موزیکال دارد، مروری است بر احوال و حالات انسان. انسانی که در گذر زمان با خود روبرو می شود و سعی دارد در ازدحام و هجوم جامعه ماشین‌زده امروز و فردا خود را وارهاند و به حقیقت خود دست یابد. روح الله کمانی، علیرضا مهران، الهام دهقاتی و عماد سالکی دیگر بازیگران «آرامسایش» را تشکیل می دهند.

دیگر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از فواد خراباتی دستیار کارگردان و برنامه ریز، سارا شاهرودیان منشی صحنه، آوا فیاض مدیر تبلیغات و روابط عمومی و بابک برزویه عکاس.

حاتمی در بهار 92 و 93 نمایش «سه گانه اورنگ» را به ترتیب در تماشاخانه ایرانشهر و شهر رشت به صحنه برده بود که این اثر نمایشی در زمان اجرا با استقبال مخاطبان نیز روبرو شد.