در مراسم اختتامیه بیست و ششمین جشنواره استانی تئاتر فجر بوشهر، برگزیدگان این جشنواره معرفی و تجلیل شدند.

پایگاه خبری تئاتر: مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر استانی بوشهر صبح امروز در مجتمع فرهنگی و هنریی 9 دی بوشهر برگزار شد.

بر اساس این گزارش، هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی را به طراح صحنه نمایش «پنیرک» به کارگردانی سهیل عباسی، در بخش موسیقی هم ضمن تقدیر از نمایش«گدو در هلبیله» جایزه نقدی خود را به کیامرث خرده‌بین نوازنده نمایش «سیه سول» اهدا کرد.

در بخش طراحی بروشور لوح تقدیر همراه با جایزه نقدی مشترکا به طراح بروشور «کاندیدا برای خورده شد» سعیده خشنود و طراح بروشور نمایش «گدام» پوریا بهرام‌نژاد رسید.

در بخش طراحی لباس، نور و گریم هیئت داوران هیچ انتخابی نداشت، اما در بخش بازیگری مرد، جوایز نفر سوم شامل لوح تقدیر همراه با جایزه نقدی مشترکا به اسماعیل احمدی بازیگر نمایش «گدام» و قحطبه فخرایی بازیگر نمایش«چاقوی دم کرده شب» رسید.

جایزه رتبه دوم بازیگری شامل لوح تقدیر همراه با جایزه نقدی به احمد قربانی بازیگر نمایش «گدام» رسید و هادی کازرونی برای بازی در نمایش «گدام» تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره را از ان خود کرد.

در بخش بازیگری زن جوایز رتبه سوم شامل لوح تقدیر همراه با جایزه نقدی به مژده جهانگیری بازیگر نمایش«چاقوی دم کرده شب» رسید، مریم رسولی بازیگر نمایش «چاقوی دم کرده شب» لوح تقدیر همراه با جایزه نقدی را برای رتبه دوم از آن خود کرد و تندیس، لوح تقدیر همراه با جایزه نقدی جشنواره به الهام ابنی بازیگر نمایش «سیه سول» رسید.

در بخش نمایشنامه نویسی رتبه سوم شامل لوح تقدیر همراه با جایزه نقدی به رضا گشتاسب نویسنده نمایش «چاقوی دم کرده شب» رتبه دوم شامل لوح تقدیر همراه با جایزه نقدی به حسن رضایی نویسنده نمایش «سیه سول» و  تندیس، لوح تقدیر همراه با جایزه نقدی به غلامرضا نویسنده نمایش «گدام» رسید.

در بخش کارگردانی جوایز رتبه سوم شامل لوح تقدیر همراه با جایزه نقدی به غلامرضا احمدی کارگردان نمایش «گدام» رتبه دوم شامل لوح تقدیر همراه با جایزه نقدی به لقمان بحرانی کارگردان نمایش «چاقوی دم کرده شب» و تندیس، لوح تقدیر همراه با جایزه نقدی به حسن رضایی و محسن حلوایی کارگردانان نمایش«سیه سول» رسید.

هیئت داوران در میان آثار به نمایش درآمده دو نمایش سیه سول به کارگردانی حسن رضایی و محسن حلوایی و نمایش گدام به کارگردانی غلامرضا احمدی را برای حضور در جشنواره تئاتر مناطق انتخاب کردند.

در ضمن نمایش «چاقوی دم کرده شب» به عنوان کار سوم به مرکز هنرهای نمایشی برای شرکت در جشنواره تئاتر منطقه‌ای معرفی شد.

در ادامه هیئت داوران به‌دلیل یک اجرای فرح بخش و شاد، جایزه ویژه خود را با پیشنهاد به مرکز هنرهای نمایشی کشور برای اجرای عموم در تهران و لوح تقدیر به گروه بازیگران نمایش «گدو در هلبیله» اهدا کرد.