هادی عامل هاشمی ابراز امیدواری کرد بتواند نمایش «جسدهای پستی» نوشته داریو فو را نیمه دوم سال در تالار چهارسو تئاتر شهر به صحنه ببرد.

پایگاه خبری تئاتر:  هادی عامل هاشمی بازیگر و کارگردان تئاتر با اشاره به دریافت معوقات نمایش «مضحکه دزدها» که یکسال قبل آن را به صحنه برده بود به خبرنگار مهر گفت: بعد از گذشت 15 ماه از اجرای «مضحکه دزدها» با وجودی که پیگیر پرداخت معوقات این نمایش بودم دیگر از پرداخت طلب های گروه ناامید شده بودم اما خوشبختانه چند روز قبل از طرف معاونت هنری با ما تماس گرفتند و تسویه حساب کردند که جای تشکر دارد. دمشان گرم که بالاخره طلب گروه را پرداختند تا بعد از یکسال ما بتوانیم با بازیگران و دیگر عوامل تسویه حساب کنیم.

وی درباره دیگر فعالیتهایش بیان کرد: نمایشنامه «جسدهای پستی» نوشته داریو فو را از مدتها قبل برای اجرا در تئاتر شهر ارائه داده ام. امیدوارم نیمه دوم سال بتوانم این اثر نمایشی را در تالار چهارسو به صحنه ببرم. داستان نمایشنامه به این شکل است که به دنبال مرگ‌های مشکوک و ارسال جسدهایی بی نام و نشان به یک کارگاه خیاطی تئاتر و به نام مدیره این کارگاه، کارآگاهی باهوش و همه فن حریف مأمور کشف این قتل های مرموز می شود و ...

بازیگر فیلم «لطفا مزاحم نشوید» که به عنوان تهیه کننده و دستیار اول کارگردان و برنامه ریز در نمایش «مرگ فروشنده» نیز حضور دارد درباره این نمایش توضیح داد: نمایش «مرگ فروشنده» به کارگردانی نادر برهانی مرند قرار بود از اوایل مهرماه در سالن اصلی تئاتر شهر به صحنه برود اما فعلا زمان اجرای این نمایش تغییر کرده و قرار است نمایش عروسکی «ملاقات بانوی سالخورده» در سالن اصلی اجرا شود.

عامل هاشمی یادآور شد: با تغییر زمان اجرا، برخی از بازیگران از نمایش جدا شده اند بنابراین بازیگرانی که پیش از این نامشان اعلام شده بود ممکن است در نمایش حضور نداشته باشند. تغییرات گروه بازیگران به زودی مشخص می شود و از اول مهرماه نیز تمرین های نمایش دوباره از سر گرفته خواهد شد.

نمایش «مرگ فروشنده» به کارگردانی نادر برهانی مرند پیش از این در سال 85 به صحنه رفته بو با استقبال مخاطبان نیز روبرو شده بود. قبل از تغییر زمان اجرای نمایش حضور بازیگرانی چون رویا افشار، محمودرضا رحیمی، بهاره کیان افشار، رحیم نوروزی‌، امیر دلاوری‌، علی صالحی‌، بهرام افشاری‌، فرزین محدث‌ و اکبر زنجان‌پور‌ در نقش «ویلی لومان» قطعی شده بود.

نمایش «مضحکه دزدها» مهر و آبان 92 با حضور بازیگرانی چون علی عامل هاشمی، حمید رحیمی، سینا کرمی، محمد صمدی، لبخند بدیعی، الهه شه‌پرست، ارسطو خوش رزم و محمدرضا ایمانیان در تماشاخانه سنگلج به صحنه رفته بود.