معاون هنری وزیر ارشاد در دیدار با اعضای شورای مشاوران هنری تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر بر ضرورت برگزاری شوراهای مشورتی تالارهای نمایشی تاکید کرد.

پایگاه خبری تئاتر: علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست گفت: فرضیه ها همیشه دارای اهمیت است اما نکته ای که من به آن اعتقاد کامل دارم احترامی است که باید برای تماشاگران قائل شویم. در تئاتر معتقد به اعتمادسازی هستیم که باید به وجود بیاید.

وی با تاکید بر این که شرایط موجود تئاتر باید برای مخاطب مشخص شود، بیان کرد: باید در نظر بگیریم چطور می توانیم یک تئاتر خوب را روی صحنه اجرا کنیم. البته ممکن است در آینده مبلغی برای تئاتر شهر اختصاص داده شود که مدیر باید پاسخگوی صرف آن برای اجراها باشد. به اعتقاد من با این کار نوع حمایت ها نیز دارای تعریف و دسته بندی منظم تری می شود.

معاون هنری وزیر ارشاد تصریح کرد: بر این باورم که باید ابتدا فضا را آرام کنیم. فکر می کنم با طراحی یک برنامه منسجم، آهستگی و دقت می توانیم به فضایی که هنرمندان فرهیخته تئاتر به آن اعتقاد دارند برسیم. همه ما باید تلاش کنیم که امکانات بیشتری فراهم شود تا به تبع آن آرامش بیشتری در تئاتر کشور حاکم شود.

در این دیدار علی رفیعی کارگردان تئاتر، پریسا مقتدی رییس تئاتر شهر، سید اشرف طباطبایی مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی، حسین مسافر آستانه کارگردان و مدیر اسبق اداره کل هنرهای نمایشی، رضا دادویی ریس شورای نظارت و ارزشیابی، همایون غنی زاده کارگردان به عنوان اعضای شورای مشاوران هنری تالار اصلی مجموعه تئاترشهر حضور داشتند