فراخوان هشتمین سمینار بین المللی نمایش های آیینی وسنتی در دوبخش با رویکرد های کلاسیک و نظریه ها و روش شناسی های نوین منتشر شد.

پایگاه خبری تئاتر: ستاد برگزاری هشتمین سمینار بین المللی نمایش های آیینی و سنتی، همزمان با برگزاری بیستمین جشنواره نمایش های آیینی وسنتی با دعوت از پژوهشگران داخلی و خارجی در حوزه نمایش‌های آیینی- سنتی، نشست‌های علمی- تحقیقاتی خود را در دو بخش با رویکردهای کلاسیک و نظریه ها و روش شناسی های نوین، تطابق های علمی جهانشمول و نگاه به آینده (آینده پژوهی) برگزار خواهد کرد.

پژوهشگران و علاقه مندانِ شرکت در سمینار تا تاریخ 15 مرداد ماه 1400 فرصت دارند با مراجعه به سایت ایران تئاتر نسبت به تکمیل فرم تقاضا و بارگذاری مدارک لازم اقدام کرده و کد رهگیری دریافت کنند. چکیده مقالاتِ پذیرفته شده، ده روز بعد یعنی در تاریخ 25 مرداد ماه اعلام خواهد شد و پژوهشگران تا پایان شهریور ماه برای ارسال مقاله کامل فرصت خواهند داشت.

به مقالات پذیرفته شده برای ارائه در سمینار با توجه به ارزیابی هیأت علمی سمینار و سطح کیفی مقاله، حداقل 25 و حداکثر 40 میلیون ریال کمک هزینه(حق التالیف) پرداخت خواهد شد و به صاحبان مقاله های پذیرفته شده، گواهی شرکت در سمینار داده می شود.

هشتمین سمینار بین المللی نمایش های آیینی و سنتی به صورت ارائه های حضوری و مجازی مقالات (در قالب سخنرانی و پوستر) و برگزاری میزگردها و کارگاه ها در هفته پایانی مهرماه و دبیری حمیدرضا اردلان برگزار  می شود و مقالات ارائه شده به صورت مجموعه کتاب به چاپ خواهند رسید

فراخوان هشتمین سمینار نمایش های آیینی و سنتی

فراخوان هشتمین سمینار نمایش های آیینی و سنتی