شماره 168 ماهنامه تخصصی ˝نمایش˝ با نگاهی ویژه به موضوع تئاتر سنتی منتشر و توزیع شد.

پایگاه خبری تئاتر: شماره 168 ماهنامه تخصصی "نمایش" با نگاهی ویژه به موضوع تئاتر سنتی و همچنین آثار و گفته هایی از زنده یاد محمود استاد محمد، شهرام کرمی، جمشید مشایخی، اکبر زنجانپور، حسین عاطفی، خسرو حکیم رابط و نصرالله قادری منتشر و توزیع شد.

بر اساس اسن خبر،در این شماره از نشریه "نمایش"، پس از سرمقاله ای به قلم سردبیر و با عنوان «آقای وزیر، تئاتر! تئاتر را فراموش نکنید»، صفحاتی به یادمان محمود استادمحمد، نویسنده و کارگردان حرفه ای و پیش کسوت عرصه تئاتر اختصاص داده شده است. همچنین در این شماره گزارش کوتاهی را در مورد وقایع نگاری یک نمایش به قلم سعید محبی خواهید خواند که نمایش «آسید کاظم» را مورد بررسی قرار داده است.

در فصل های دیدار یاران و گفت و گوهای ویژه این شماره از نشریه، مصاحبه هایی با پری صابری، استاد احمد دامود، جواد انصافی، رضا سرور و قادر آشنا وجود دارد. پرونده یک نمایش نیز نمایش «پوتین های عمو بابا» را به قضاوت نشسته که به نگاه ویژه صد و شصت و هشتمین شماره جمله "نمایش"، تئاتر سنتی را دستمایه قرار داده که در این پرونده نوشته هایی از صادق عاشورپور در باب «خم بازی»، صفر علی اوجی با موضوع ریشه های مراسم "باران نخواهی یا خورده تابی" در تنکابن و هوشنگ جاوید در رابطه با آداب و آیین داستان گزاری (یا نقالی) از زبان فردوسی در اختیار علاقه مندان قرار داده شده است.

نقد نمایش های "پسران آفتاب"، "من از سگ بودنم چیزهای جدیدی فهمیده بودم" و "بداهه گویی آلما"، نیز در بخش نقد نمایش خواندنی اند.

مجله تخصصی "نمایش" را به دو زبان فارسی و انگلیسی، در 106 صفحه از کتابفروشی های معتبر تهیه کنید.