نمایش «آقای شادی» به کارگردانی فرهاد نجفی که اقتباسی از نمایشنامه دیوید ممت به همین نام است از 13 مهرماه اجرای خود را در تماشاخانه استاد مشایخی آغاز خواهد کرد.

پایگاه خبری تئاتر:  فرهاد نجفی نویسنده و کارگردان این اثر نمایشی گفت: نمایش «آقای شادی» بر اساس نمایشنانه دیوید ممت به همین نام نوشته شده است. نمایشنامه دیوید ممت داستان آقای شادی مجری یک برنامه رادیویی را روایت می کند که به نوشته های شنوندگان مختلف جواب می دهد. این نمایشنامه یک مونولوگ بلند است که طی آن آقای شادی مشکلات شنوندگانش را حل می کند.

وی ادامه داد: اما در اجرای این اثر نمایشی برشی از زندگی افرادی که با برنامه تماس گرفته می شود نیز طی 5 اپیزود به تصویر کشیده می شود. در اپیزود پایانی این نمایش اتفاقی برای آقای شادی می افتد که باعث می شود گذشته برایش بازسازی شود. از 5 اپیزودی که برای این نمایش نوشته شده 2 داستان از نمایشنامه ممت وام گرفته شده و سه داستان دیگر را خودم نوشته ام.

نجفی یادآور شد: تم همه اپیزودهای این نمایش همانند نمایشنامه ممت عشق است. در حقیقت حرف اصلی که در این نمایش قصد مطرح کردنش را داشته ام این است که مردم در چشم های هم نگاه کنند و و خواسته هایشان از یکدیگر را بیان کنند. اگر هرکدام از ما خوشحال یا ناراحت هستیم باید بتوانیم احساسمان را به اطرافیان منتقل کنیم.

این کارگردان تئاتر در پایان متذکر شد: یکی از شعارهایی که آقای شادی در برنامه اش بیان می کند این است که «به ندای قلبتان گوش دهید». بنابراین آقای شادی تلاش می کند در برنامه اش به عنوان یک دوست و همدم در کنار شنوندگان برنامه باشد و مشکلاتشان را بر طرف کند.

آرش نوری، الهام هادیان، نوید نوروزی، حمید دربانی، فرخنده فرمانی زاده، فتح الله طاهری، محمد حسین احمدی، یلدا صرافی بازیگران این اثر نمایشی هستند که اجرای خود را از 13 مهرماه ساعت 19 در تماشاخانه مشایخی آغاز می کند.

تماشاخانه استاد مشایخی در خیابان انقلاب، ضلع شمال غرب چهارراه ولیعصر، جنب داروخانه، پلاک 1478 واقع شده است.