مسعود دلخواه از روی صحنه بردن نمایش «شام آخر» در صورت فراهم بودن شرایط در پاییز خبر داد.

پایگاه خبری تئاتر: مسعود دلخواه نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر درباره تازه‌ترین فعالیتش گفت: قصد دارم در صورت مناسب بودن شرایط و بهبود وضعیت بحران کرونا اواخر پاییز یا اوایل زمستان نمایشی را برای اجرا آماده کنم. اگر وضعیت کرونا اجازه دهد از مهرماه تمرین‌های نمایش را آغاز می‌کنیم. ۴-۵ سال است که طرح این نمایشنامه را در ذهن دارم و با بازیگران نمایش که ترکیبی از هنرمندان شناخته و بازیگران جوان حرفه‌ای هستند از قبل صحبت کرده‌ام اما فعلاً چون هیچ چیز به قطعیت نرسیده نمی‌توانم نامشان را عنوان کنم.

وی درباره نام و ویژگی‌های نمایشنامه توضیح داد: نمایشنامه «شام آخر» نام دارد که براساس بخشی از رمان «مرشد و مارگاریتا» میخائیل بولگاکف نوشته شده و به محاکمه مسیح توسط یک حاکم یهودی می‌پردازد. البته نمایشنامه به اثر مستقلی تبدیل شده است چون از منابع دیگری غیر از این رمان هم برای نگارش آن استفاده کرده‌ام.

این کارگردان و مدرس تئاتر در پایان صحبت‌هایش بیان کرد: در این فرصت تعطیلی دانشگاه‌ها نمایشنامه را برای چندمین بار بازنویسی کرده‌ام و خوشحال می‌شوم که تا زمان اجرای نمایش حداقل بازیگران کار واکسینه شده باشند تا با آرامش بیشتری بتوانند کار کنند.


منبع: خبرگزاری مهر
نویسنده: آروین موذن زاده