فراخوان استعدادهای نمایشنامه‌نویسی «کتاب آواژ» منتشر و «فرشته فرشاد» به عنوان دبیر این بخش معرفی شد.

پایگاه خبری تئاتر: خنشر «آواژ» طی فراخوانی ویژه استعدادهای نمایشنامه‌نویسی و در راستای معرفی نویسندگان شایسته آثار دراماتیک، بستری را فراهم کرده تا در کنار سایر بخش‌های مجموعه کتاب آواژ، به چاپ آثار کوتاه نمایشی در خور توجه و معرفی نویسندگان آن‌ها بپردازد.

«کتاب آواژ» عنوان گاه‌نامه‌ای است که با هدف بررسی و کنکاش در مسائل تئاتر با اولویت بخش نمایش‌نامه‌نویسی و نگاهی آسیب‌شناسانه به چاپ می‌رسد. این مجموعه،که تاکنون با استقبال خوبی از سوی هنرمندان و منتقدان تئاتر روبه‌رو شده، در هر شماره موضوع مشخصی را به نقد و تحلیل فعالان و صاحب‌نظران عرصه هنرهای نمایشی اختصاص می‌دهد.

این گاه‌نامه در شماره پیشین خود به مساله حقوق نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان آثار دراماتیک پرداخته بود که نسخه رایگان آن از سایت نشر آواژ به آدرس www.avazh.ir قابل دریافت است.

همچنین به نقل از «فرشته فرشاد» نویسنده، بازیگر و دبیر بخش استعدادهای نمایشی کتاب آواژ، متقاضیان می‌توانند آثار کوتاه نمایشی تألیفی خود را حداکثر در سه هزار واژه به صورت فایل Word و با ذکر نام و شماره تماس نویسنده به آدرس avazhpub@yahoo.com ایمیل یا در فضای واتس‌آپ به شماره ٠٩١٠١٠٩٣٨٩١ ارسال بکنند. از میان متون ارسالی آثار شایسته توسط هیات انتخاب، معرفی و در شماره‌های پیش روی «کتاب آواژ» چاپ می‌شوند.

فرصت ارسال آثار نمایشی فقط تا ۱۵ شهریورماه سال جاری خواهد بود.