دوشنبه 14 مهر شلوغ ترین روز جشنواره است،در این روز نمایش های زیادی در بخش باران اجرا می شوند

پایگاه خبری تئاتر: دوشنبه 14 مهر از بخش باران در حوزه هنری نمایش های    "خسوف"    نوشته ابوالفضل حاجی علی خانی با کارگردانی علی رضا استادی در ساعت 18 و 20 در سالن مهر و   "برزیلیا"   به نویسندگی باقر سروش و کارگردانی پوریا عبدی در ساعت 17 و 19 در سالن ماه به روی صحنه خواهد رفت. 

در همین بخش نیز نمایش های   "ودیعه"   نوشته محسن پاکدل با کارگردانی امیر حسین شفیعی در ساعت 17  و 19 در سالن اصلی تالار محراب و  "حامیان کجایید؟"  به نویسندگی و کارگردانی هما جدیک ار در ساعت 17 در سالن استاد سمندریان دانشکده هنرهای زیبا اجرا خواهند شد.

از بخش صحنه ای جشنواره نمایش    "همیشه همه چیز یک جور نیست"   نوشته محسن عظیمی با کارگردانی محمد ام ین سعدی در ساعت 16 و 18 در سالن کوچک تالار محراب و نمایش  "بی نشون"  نیز به نویسندگی و کارگردانی کیمیا عظیمی در ساعت 19 در سال ن تجربه فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می آید.

در بخش کودک و نوجوان سومین جشنواره تئاتر شهر، نمایش های   "گیسو طلا"   به نویسندگی و کا رگردانی بهاره میرزاپور در ساعت 17:30 و 19:30 در فرهنگسرای اندیشه،  "نجات تهران"  نوشته محمد لقمانیان با کارگردانی سپیده اقدامی در ساعت 16 و 18 در  خانه فرهنگ فدک و نمایش  "یک گربه، یک ماهی"  به نویسندگی محسن عظیمی و کارگردانی سیروس سپهری در ساعت 16 و 18:30 سالن فرهنگ فرهنگسرای خاوران به روی صحنه خواهد رفت. 

در بخش نمایش های خیابانی نیز 4 نمایش به اجرا در خواهد آمد.

 "جعبه جادو"  به نویسندگی و کارگردانی مجتبی دربندی در ساعت 16:30 در فرهنگسرای اندیشه و در ساعت 18 در فرهنگسرای سرو به نمایش درخواهد آمد.

از همین بخش  "فارغ التحصیل بدشانس"  به نوسندگی و کارگردانی محمدهادی عطایی ساعت 16 در فرهنگسرای سرو و در بین ساعت 16:30 تا 18 در فرهنگسرای اندیشه اجرا خواهد شد.

نمایش  "یه چیزی شبیه زندگی"  به نویسندگی و کارگردانی احسان فلاحیان در ساعت 16 در فرهنگسرای شفق و بین ساعت 16:30 تا  18  در فرهنگسرای اندیشه و "وندال ها" نوشته اصغر ابوسی با کارگر دانی مرجان نعمتی بین ساعت 16 تا 18 در فرهنگسرای شفق به نمایش در خواهد آمد.

در بخش نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی بین ساعات 17 تا 18 در فرهنگسرای سرو،  "بحث داغ فرهنگی"  نوشته امیر لشکری با کارگردانی معصومی عسگری و "کافه های همین حوالی" به نویسندگی کامران شهلایی و کارگردان پیروز کرمی به خوانش در می آید. 

سومین دوره جشنواره تئاتر شهر از یازدهم تا هجدهم مهر ماه در مراکز فرهنگی و فرهنگسراهای تهران برگزار خواهد شد