15 آبان‌ماه آخرین فرصت تولید و ارسال فیلم نمایشنامه‌های قبول قطعی و مشروط سومین جشنواره سراسری تئاتر کودک و نوجوان «سوره» اعلام شد.

پایگاه خبری تئاتر: حجت الله ناظری، دبیر اجرایی سومین جشنواره تئاتر كودک و نوجوان سوره، با اعلام این خبر گفت: دبیرخانه جشنواره به تمامی نویسندگان و کارگردانانی که نمایشنامه آنها به صورت مشروط پذیرفته شده بود، موارد مورد نظر هیات بازخوان را اعلام  کرده تا هر چه سریع‌تر با تصحیح موارد گفته شده در نمایشنامه‌ها، اقدام به تولید نمایش کنند.

وی افزود: گروه‌هایی که تمایل دارند در این جشنواره شرکت کنند اما نمایشنامه خود را برای این جشنواره ارسال نکرده اند در صورت مطابقت نمایش خود با موضوعات جشنواره، می‌توانند تا 15 آبان‌ماه فیلم نمایش خود را به دبیرخانه سومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان سوره بفرستند.پ

ناظری اظهار کرد: اخذ کد رهگیری برای تمامی نمایش‌ها الزامی بوده و دبیرخانه جشنواره آماده پاسخگویی به متقاضیان برای پیگیری نحوه گرفتن کد رهگیری است.

دبیر اجرایی سومین جشنواره سراسری تئاتر كودک و نوجوان سوره، امکان راه‌یابی فیلم نمایش‌های برتر به بخش شبکه ویدیویی خانگی را از مزیت‌های این جشنواره، عنوان کرد و گفت: فیلم نمایش‌های ارسالی تا پایان آبان‌ماه سالجاری بررسی شده و پس از اعلام نتایج، کارشناسان روانشناسی و تئاتر کودک و نوجوان، به گروه‌های برتر مشاوره می‌دهند.

حوزه هنری كودک و نوجوان سومین جشنواره سراسری تئاتر كودک و نوجوان سوره را در دو بخش مسابقه در موضوعات «قرآن و سیره معصومان(ع)»، «انقلاب اسلامی و دفاع مقدس»، «خِردورزی و فلسفه»، «اخلاق اجتماعی»، «سبک زندگی»، «بازی، ورزش و سرگرمی»، «علم و فناوری» و «زبان فارسی» و بخش جنبی برگزار می‌كند.