میهمانان ایرانی و خارجی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان امروز وارد این شهر شدند.

پایگاه خبری تئاتر:  داریوش مودبیان، داوود کیانیان، منصور خلج، حسن دولت آبادی، سیامک زمردی مطلق،بهرام شاه محمد لو، کریم اکبری مبارکه و مریم معترف از جمله میهمانان ویژه و داوران بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان هستند که امروز به این شهر رسیدند.

بر این اساس امروز ساعت 8 صبح داوران، خبرنگاران، میهمانان ویژه و مسئولان برگزاری با یک اتوبوس از روبه روی تالار وحدت به سمت همدان حرکت کردند و ساعت 1 بعد از ظهر به این شهر رسیدند. به خانم‌های حاضر شال‌های نارنجی رنگ با آرم جشنواره داده شد و به عنوان میان وعده هم آب میوه و کیک‌هایی با آرم جشنواره میان میهمانان توزیع شد. از میهمانان در بدو ورود به هتل محل اقامت، با شاخه‌گل‌هایی که کودکان به آنها اهدا می‌کردند، استقبال شد.

پیش از این هم گروه‌های خارجی جشنواره که از کشورهای اسپانیا، لهستان، فرانسه و ایتالیا هستند  همه به جز گروه ایتالیا و فرانسه به این شهر رسیده و اسکان داده شده بودند.

زهرا صبری، رضا فیاضی، حمد الله کرمی، هنگامه مفید، عبدالله کوپال و گروه‌های فرانسه و ایتالیا میهمانان دیگری هستند که طی ساعات آینده به این همدان خواهند رسید.


مراسم افتتاحیه بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان امروز ساعت 16 در مجموعه ورزشی ابن سینا واقع در میدان شریعتی خیابان میرزاده عشقی برگزار خواهد شد

این جشنواره طی هفت روز از 15 لغایت 21 مهرماه به دبیری پیام دهکردی و با حضور گروههای ایرانی و 4 گروه از سه کشور لهستان، ایتالیا، اسپانیا و فرانسه در 9 سالن شهر همدان برای اجراهای صحنه ای و 4 محل برای نمایش های خیابانی برگزار خواهد شد