محل اکران‌های حضوری سی‌ و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران مشخص شد.

پایگاه خبری تئاتر: سی‌ و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران برای دومین بار برای اکران حضوری آثار راه‌یافته به بخش مسابقه، در پردیس سینمایی «ایران مال» برگزار خواهد شد.

آثار این رویداد در ۲ بخش اصلی مسابقه سینمای بین‌الملل و مسابقه سینمای ایران در سالن‌های پردیس سینمایی «ایران‌مال» برای اهالی رسانه و هنرمندان حاضر در جشنواره نمایش داده می‌شود. به منظور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا، جشنواره سی‌ و هشتم همچون دوره گذشته بلیت‌فروشی نداشته و صرفا پذیرای صاحبان آثار، اهالی رسانه و دست‌اندرکاران برگزاری رویداد خواهد بود.

در فراخوان این رویداد بر فیلم‌هایی که با رویکردی خلاقانه و نوآورانه که بر نشاط اجتماعی، امید به آینده، عدالت‌خواهی و مبارزه با فساد، انسجام ملی و توجه به سرمایه‌های اجتماعی تأکید می‌کنند، تاکید صورت گرفته است.

جشنواره سی‌ و هشتم علاوه بر اکران حضوری در فضای آنلاین نیز جریان خواهد داشت و «هاشور»، سامانه برخط نمایش آثار این رویداد در روزهای برگزاری آن است.

سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران برای اولین‌بار در تاریخ سینمای ایران به عنوان رویداد مورد تایید آکادمی اسکار، ۲۷ مهر تا ۲ آبان برگزار می‌شود.