امروز جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک همدان میزبان 8 نمایش صحنه‌ای و 6 نمایش خیابانی از کشورهای ایران، ایتالیا و لهستان هستند.

پایگاه خبری تئاتر:  بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک همدان امروز با اجرای 14 نمایش صحنه‌ای و خیابانی رسماً آغاز به کار می‌کند.

اجراهای امروز از ساعت 9:30 با نمایش کارایش (کاری از شهر رشت) و در ساعت 10:30 امروز با نمایش پروانه‌ها (کاری از کشور ایتالیا) آغاز می‌شود.

نمایش‌های پروانه‌ها (کاری از کشور ایتالیا)، همه جا رنگ زمین است (کاری از شهر همدان)، هورشید (کاری از شهر سرباز)، پیکابو به امید دیدار (از کشور لهستان)، ماندولین و اشک‌های جادویی (از شهر کرج)، کارایش (از شهر رشت)، دوستی باورنکردنی (از شهر بیرجند) در سال‌های اصلی و پلاتوی مجتمع فرهنگی بوعلی، مجتمع فرهنگی شهید آوینی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان، کانون مهدیه و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان به روی صحنه می‌روند.

«کاربرد فانتزی در ابداع روایت دراماتیک» عنوان اولین کارگاه آموزشی است که امروز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ساعت9 تا 12 برگزار می‌شود.

نمایش‌های خیابانی  غذاهای خوشمزه، راهنمایی خزانه، وقتی که زال کوچک بود، دلقک‌ها، خطوط سفید، کنترل+خشم=کنترل خشم هم از شهرهای ملایر، تهران، همدان، ورامین، آستانه اشرفیه و مبارکه در محوطه مجتمع فرهنگی و هنری بوعلی، تالار فجر و مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی در ساعات 11 و 17 اجرا می‌شوند.