جشنواره تئاتر مناطق کشور، امسال از شهر گچساران آغاز خواهدشد.

پایگاه خبری تئاتر: بیست و ششمین جشنواره تئاتر مناطق از 18 تا 22 مهر ماه در استان کهگیلویه و بویر‌احمد، شهر گچساران برگزار خواهدشد. نمایش‌های راه یافته به منطقه یک به این شرحند:

"بیوه‌های غمگین سالار جنگ" به کارگردانی آزاده سعیدی از شهرکرد، "اعتراف درباره زنان" به کارگردانی مصطفی خوش‌منش از رشت، "رویش ناگزیر دخی‌ها در حاشیه" به کارگردانی مهدی محمدی از خمین، "جفت هیچ" به کارگردانی افق ایرجی از اراک، "کافی شاپ" به کارگردانی شهرام سلطانی از اراک، "مرگ روی شیروانی داغ" به کارگردانی کریم علی‌خواه از ارومیه، "جن‌گیری به سبک روسی" به کارگردانی بابک لطفی خواجه پاشا از ارومیه، "امیرکبیر" به کارگردانی محمدرضا شاه‌مردی از قم، "سیه سول" به کارگردانی حسن رضایی و محسن حلوایی از بوشهر، "گُدام" به کارگردانی غلامرضا احمدی از بوشهر، "چاقوی دَم کرده شب" به کارگردانی لقمان بحرانی از بندر دیر، "شقایق‌های آبی" به کارگردانی حسن ترقی از سنندج و "کفش‌هایم را قدم بزن" به کارگردانی عبید رستمی از سنندج.

بنابراین گزارش، قرار است تا سید یونس آبسالان، محسن حسینی، محسن سراجی، محمدعلی نقی پور و دکتر سعید اسدی این آثار را برای راهیابی به جشنواره بین‌المللی تئاترفجر داوری کنند.

گفتنی است که سی و سومین جشنواره بین‌المللی تئاترفجر از یک تا دوازده بهمن ماه به دبیری دکتر اردشیر صالح پور برگزار خواهدشد.