اختصاصی سایت خبری تئاتر: امروز جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک همدان میزبان 11 نمایش صحنه‌ای و 5 نمایش خیابانی از کشورهای ایران، ایتالیا و لهستان هستند.

پایگاه خبری تئاتر: بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک همدان امروز با اجرای 13 نمایش صحنه‌ای و خیابانی و 2 کارگاه تخصصی همراه است.

اجراهای امروز از ساعت 9:30 با اجرای صحنه‌ای نمایش آقای نقاش و بچه‌ها (کاری از شهر سنقر) در سالن نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان آغاز می‌شود.

نمایش‌های پروانه‌ها (کاری از کشور ایتالیا)، قلی قلمبه (کاری از بندرعباس)، هورشید (کاری از شهر سرباز)، ماهی ستاره‌ای (از همدان)، آقای نقاش و بچه‌ها (از شهر سنقر)، کنترل Z (از مشهد)، در سال‌های اصلی و پلاتوی مجتمع فرهنگی بوعلی، مجتمع فرهنگی شهید آوینی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان، کانون مهدیه و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان به روی صحنه می‌روند.

نمایش‌های خیابانی  وقتی که زال کوچک بود (از همدان)، خطوط سفید (از آستانه اشرفیه)، راهنمایی خزانه (از تهران)، کنترل+خشم=کنترل خشم (از مبارکه) و غذاهای خوشمزه (از ملایر) در محوطه مجتمع فرهنگی و هنری بوعلی، تالار فجر و مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی در ساعات 11 و 17 اجرا می‌شوند.

نمایش Sleep به کارگردانی آلیسیا مورتوسکا از لهستان هم امروز 4 اجرا در ساعات 10:30، 12، 16، و 18 اختصاصاً برای مادران و کودکان در گالری مجتمع فرهنگی بوعلی همدان خواهد داشت. و نمایش خیابانی زرافه هم که کاری از کشور اسپانیا است، امروز دو اجرا در ساعات 11 و 16:30 در محوطه مقابل مجتمع فرهنگی شهید آوینی خواهد داشت.

دومین کارگاه دکتر عبدالله کوپال هم با عنوان «کاربرد فانتزی در شخصیت پردازی» امروز از ساعت 9 تا 12 در سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود در حالی که در پلاتوی این مجتمع کارگاه تخصصی «سایه خیال» با موضوع مصور کردن حرکت و ژست توسط ژان لوک پنسو برگزار می‌شود.