مجله تخصصی «نمایش» که پیش از این با مدیر مسئولی حسین مسافرآستانه و سردبیری نصرالله قادری منتشر می‌شده است، در آخرین شماره خود با حذف نام مدیر مسئول منتشر شد.

پایگاه خبری تئاتر: مجله تخصصی «نمایش» تنها مجله تخصصی تئاتر در بخش انتشارات اداره‌کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که سال‌های متمادی است منتشر و چاپ می‌شود. طی چند سال اخیر حسین مسافرآستانه مدیر مسئول این مجله تئاتری بوده و نصرالله قادری نیز به عنوان سردبیر مجله فعالیت می‌کند.

نکته قابل توجه در آخرین شماره مجله «نمایش» (مهرماه) این است که نام حسین مسافرآستانه به عنوان مدیر مسئول مجله حذف شده و این مجله بدون داشتن قید نام مدیر مسئول منتشر شده است.

قادری به عنوان سردبیر مجله «نمایش» درباره چرایی حذف نام مدیر مسئول در جدیدترین شماره مجله تخصصی «نمایش» به خبرنگار مهر گفت: صاحب امتیاز مجله «نمایش» انجمن هنرهای نمایشی است که در حال حاضر آقای سیداشرف طباطبایی مدیرعامل انجمن است. انجمن هنرهای نمایشی به معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، نامه‌ای را مبنی بر درخواست تغییر مدیر مسئول مجله «نمایش» به معاونت مطبوعاتی ارائه داد که البته هنوز پاسخ این درخواست داده نشده است.

سردبیر مجله «نمایش» یادآور شد: در نامه ارائه شده از سوی انجمن هنرهای نمایشی به معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، علاوه بر درخواست تغییر مدیر مسئول مجله «نمایش»، درخواست تغییر مدیر انتشارات نمایش نیز که بر عهده آقای محمدحسین ناصربخت بوده، ارائه شده است.

وی در ادامه سخنان خود تأکید کرد: به دلیل اینکه نامه درخواست تغییر مدیر مسئول مجله «نمایش» به معاونت مطبوعاتی ارائه شده بود و با در نظر گرفتن اینکه هنوز پاسخی به این درخواست داده نشده است، نمی‌توانستیم نام مدیر مسئول سابق مجله را در شماره جدید منتشر کنیم.

قادری با اشاره به تغییر مدیر مسئول مجله «نمایش» با تغییر مدیرکل هنرهای نمایشی، توضیح داد: اصولا هر زمانی که مدیرکل هنرهای نمایشی تغییر کرده، مدیرکل جدید مدیر مسئول مجله «نمایش» نیز شده است.

حذف نام مدیر مسئول مجله «نمایش» در حالی انجام شده که هنوز معاونت مطبوعاتی پاسخی مبنی بر تغییر مدیر مسئول مجله به انجمن هنرهای نمایشی ارائه نداده و فرد جدیدی را به عنوان مدیر مسئول جدید مجله «نمایش» تأیید نکرده است.