با توجه با همه گیری کرونا در سال ۲۰۲۰ بیش‌تر کمپانی ها اکران انیمیشن های خود را به تعویق انداختند. برخی از آن ها هم از طریق پلتفرم های آنلاین اقدام به اکران انیمیشن ها کردند؛ با ادامه پیدا کردن پاندمی و قرنطینه کمپانی ها تصمیم گرفتند که در این شرایط مردم را سرگرم کنند، به همین دلیل تعداد زیادی انیمیشن از انیمیشن های به تعویق افتاده و انیمیشن های جدید در سال ۲۰۲۱ وارد لیست اکران شدند.

پایگاه خبری تئاتر: با توجه با همه گیری کرونا در سال ۲۰۲۰ بیش‌تر کمپانی ها اکران انیمیشن های خود را به تعویق انداختند. برخی از آن ها هم از طریق پلتفرم های آنلاین اقدام به اکران انیمیشن ها کردند؛ با ادامه پیدا کردن پاندمی و قرنطینه کمپانی ها تصمیم گرفتند که در این شرایط مردم را سرگرم کنند، به همین دلیل تعداد زیادی انیمیشن از انیمیشن های به تعویق افتاده و انیمیشن های جدید در سال ۲۰۲۱ وارد لیست اکران شدند.

در ادامه به شما تعدادی از بهترین انیمیشن های اکران شده در سال ۲۰۲۱ می‌کنیم، با ما همراه باشید.

 تام و جری

تام و جری انیمیشنی محبوب و کمدی است که سری جدید آن در ۲۶ فوریه ۲۰۲۱ اکران شد. کارگردان این سری از مجموعه تام و جری تیم استوری بوده و خلاصه این انیمیشن به این صورت است که جری در قصری که متعلق یک زوج سالمند می‌باشد، زندگی می‌کند. بعد از فوت زوج فرزندان این زوج قصر را فروخته و صاحبان جدید بعد از دیدن جری تصمیم می‌گیرند که با استفاده از تام، جری را نابود کنند.

و در طی داستان جری و تام با هم متحد می‌شوند تا در قصر کنار هم زندگی کنند.

رایا و آخرین اژدها

رایا و اخرین اژدها انیمیشنی از کمپانی محبوب دیزنی می‌باشد. این انیمیشن به کارگردانی پاول بریگز و نویسندگی  ادل لیم در ۱۲ مارس ۲۰۲۱ به اکران رسیده است. خلاصه این انیمیشن به این صورت است که جنگجویی به نام رایا برای نجات پدر و قلمرو خود به دنبال پیدا کردن آخرین اژدها می‌باشد.

 

 

 آینبو روح آمازون

آینبو روح آمازون انیمیشنی ماجراجویانه است که کارگردان و نویسنده آن ریچارد کلاوس می‌باشد. خلاصه این انیمشین به این صورت است که آینبو دختری است که در آمازون زندگی می‌کند تا اینکه روزی قبیله اشان مورد تهاجم قرار می‌گیرد و آینبو با این مهاجمان می‌جنگد.

خدایان جدید، تولد دوباره نژا

خدایان جدید انمیشینی برگرفته از رمان سلسله مینگ می‌باشد. این انیمیشن به کارگردانی جی‌ ژائو دز ۶ آوریل ۲۰۲۱ به اکران رسیده است. داستان این انیمیشن بدین صورت است که لی یونشیانگ متوجه می‌شود دشمنان قبیله اژدها دوباره احیا شده اند، پس او با نیروهای خود و تولد دوباره نژا به جنگ دشمنان قبیله می‌رود.

لوکا

لوکا انیمیشنی کمدی از کمپانی دیزنی  به کارگردانی انریکو کازاروزا و نویسندگی جسی اندروز می‌باشد. این انیمیشن در ۴ ژوئن ۲۰۲۱ به اکران رسیده است. خلاصه این انمیشین به این صورت است که لوکا پری دریایی جوان بوده که برای اولین بار با ورود به ساحل به انسان تبدیل می‌شود، او با چند پری دریایی دیگر وارد شهر شده و با یک‌ دختر آشنا می‌شوند، این دختر از راز لوکا و دوستانش خبر ندارد.

 

 پیتر خرگوشه ۲

پیتر خرگوشه انیمیشنی کمدی به کارگردانی ویل گلوک و نویسندگی بئاتریکس پاتر می‌باشد که سری دوم آن در تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۲۱ با اکران رسیده است. داستان این انیمیشن بدین صورت است که در این قسمت توماس و ابی ازدواج کرده و با خرگوش ها زندگی می‌کنند، پیتر که از زندگی کنار آن ها خسته شده به شهر رفته و دردسر هایی برای خانواده ایجاد می‌کند‌.

 

بچه رئیس ۲

بچه رئیس ۲ انیمیشنی کمدی و ماجراجویانه به کارگردانی تام‌ مک گرات و نوسیندگی مارلا فرازی می‌باشد. این انیمشین در تاریخ ۲ ژوئیه ۲۰۲۱ به اکران رسیده و داستان آن بدین صورت است که در این قسمت برادران تمپلتون بزرگ شده اند و هرکدام زندگی خود را دارند تا اینکه بچه رئیس جدیدی وارد داستان می‌شود و می‌خواهد دوباره کسب و کار خانوادگی را راه اندازی کند‌.

اسپانسر این مطلب لحظه آخر می باشد که شما می توانید در این سایت تور های گردشگری مانند تور انکارا را از معتبر ترین آژانس های مسافرتی خریداری کنید.