نمایش «برپهنه دریا» به کارگردانی پارسا پیروزفر در هفته پایانی به دلیل استقبال قابل توجه تماشاگران در دو نوبت میزبان علاقه‌مندان تئا‌تر خواهد بود، همچنین نمایش «اُ. دِ. لو ! O The Lo» به دلیل غیبت یکی از بازیگرانش زودتر از موعد مقرر اجرایش را به پایان می رساند

پایگاه خبری تئاتر:  نمایش «برپهنه دریا» به کارگردانی پارسا پیروزفر در هفته پایانی به دلیل استقبال قابل توجه تماشاگران در دو نوبت میزبان علاقه‌مندان تئا‌تر خواهد بود.

 نمایش «بر پهنه دریا» به کارگردانی پارسا پیروزفر که از چهارم شهریور ماه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی به صحنه رفته است، در هفته پایانی در دو نوبت 20 و 21:30 میزبان علاقه مندان تئا‌تر خواهد بود.

نمایش «اُ. دِ. لو ! O The Lo» زودتر از موعد اجراهایش پایان خواهد یافت.

«اُ. دِ. لو !O The Lo» که با آغاز مهر ماه میزبان تماشاگران خود در تماشاخانه «آو» بود، تنها تا 21 مهرماه روی صحنه خواهد رفت. پیش از این قرار بود این نمایش تا پایان ماه جاری اجرا داشته باشد که با توجه به همکاری یکی از بازیگران این نمایش با گروه «بدن دیوانه» به سرپرستی یاسر خاسب راهی فستیوالی خارج از ایران خواهند شد. نمایش «اُ. دِ. لو!O The Lo» به کارگردانی امیر افشاری و دراماتورژی و بازنویسی سهیل اعرابی و امیر افشاری برداشتی از نمایشنامه «اتللو» اثر شکسپیر است. همچنین رضا کشاورز به عنوان مشاور اجرا (حرکات بدن و تکنیک دلقکی) و شرکت شهر نوین به عنوان تهیه کننده در این اجرا حضور دارند.

تماشاخانه آو در میدان فاطمی، ابتدای خیابان گمنام، خیابان جهانمهر، پلاک ۲۶، واقع شده است.