کارگردان نمایش «روز ناشنوا» که روایت‌گر مادری است که با بچه ناشنوایی حرف می‌زند،‌ گفت: برای اجرای این نمایش زبان ناشنوایان را یاد گرفتم.

پایگاه خبری تئاتر:  آرزو منفرد کارگردان این اثر نمایشی که کار این روزها درخانه نمایش «آو» روی صحنه است،‌گفت: نمایشنامه «روز ناشنوا» نوشته لزلی آیوازان است، در این متن با اینکه کوتاه است اما روند تغییرات دیالوگ‌ها قابل احساسی است و در واقع نمایشنامه از یک درام زیبا برخورداراست.

او درباره داستان این نمایشنامه ادامه داد: موضوع نمایش درباره مادری است که با بچه ناشنوایی صحبت می‌کند. من برای اجرای این کار باید برروی زبان ناشنوایان مسلط می‌شدم و تقریبا در یک روند طولانی این زبان را یاد گرفتم.

این کارگردان عنوان کرد: به خاطر اجرای این نمایش و بعد از یادگیری زبان ناشنوایان تصمیم گرفتم، خیریه را برای ناشنوایان تاسیس کنم که در حال طی کردن مراحل‌ انجام فعالیت‌ است.

به گفته او؛ تمام هزینه‌های این نمایش به نفع خیریه و بچه‌های ناشنوا صرف خواهد شد.

آرزو منفرد که پیش‌تر این نمایش را در جشنواره مونولوگ به صحنه برده بود و خودش نیز به عنوان تک بازیگر دراین نمایش حضور دارد درباره تک نفره بودن این کار گفت: مطمئنا مونوگ سختی‌های خودش را دارد چون مسئولیت‌ها همگی برگردن یک نفر است و تعاملی با بازیگر دیگر وجود ندارد.

نمایش «روز ناشنوا» تا 30 مهر ساعت 17:30در خانه نمایش «آو» اجرا می‌شود.