نمایش «هملت پشت کوهی» با طراحی و کارگردانی ابراهیم‌ پشت کوهی جدیدترین اثر این کارگردان است که از ۱۷ دی در شهر بندرعباس روی صحنه می رود و پس از آن در تهران به اجرای عمومی خود ادامه می دهد.

پایگاه خبری تئاتر: ابراهیم پشت کوهی که پیش از این ۲ نمایش «تنها سگ اولی می داند چرا پارس می کند، مکبث» و «تنها خرچنگ خانگی لای ملافه ها خانه می کند، اتللو» را روی صحنه برده بود، در جدیدترین تجربه کارگردانی خود به سراغ نمایشنامه «هملت» اثر ویلیام شکسپیر رفته و در اقتباسی مدرن و بومی شده از این اثر، نمایش «هملت پشت کوهی» را روی صحنه می‌برد.

این نمایش داستان یک خانواده بندرعباسی را در اواخر دهه ۶۰ به تصویر می‌کشد و ساختاری جنایی معمایی دارد.

پشت‌کوهی قصد دارد این اثر نمایشی را از ۱۷ دی تا ۲ بهمن در پلاتوی آفتاب بندرعباس روی صحنه ببرد و پس از آن اجرای عمومی «هملت پشتکوهی» را در تهران ادامه دهد.

در جدیدترین اثر گروه تئاتر «تی تووک» مهدی عطایی دریایی، مجید کشاورز، گاتا عابدی، افسانه برزکار، یاسمن صیاددقت کار، غزل لوری، سعید سلیمی و محمد جامه شورانی به ایفای نقش می‌پردازند.

میراث پریدار مجری طرح، نیلوفر سراجی منشی صحنه، بهرنگ عباسپور طراحی صدا، بردیا دهقانی دستیار طراح صحنه،‌ فاطیما پشت‌کوهی طراح لباس، هادی علیشاپور طراح نور، خیام مویدی طراح پوستر، عبدالحسین رضوانی عکاس و مجتبی نیری مدیر تدارکات، دیگر عوامل نمایش «هملت پشت‌کوهی» هستند.