دهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان با اعلام اسامی منتخبان و اهدای جوایز برگزیدگان این جشنواره پایان یافت.

پایگاه خبری تئاتر: دهمین جشنواره سراسری مهر کاشان که از 14 مهر ماه امسال آغاز به کار کرده بود دقایقی پیش با اعلام اسامی برگزیدگان از سوی هیئت داوران جشنواره و اهدای جوایز به منتخبان به کار خود خاتمه داد.

برگزیدگان و منتخبان جشنواره در بخش‌های مختلف به شرح زیر اعلام شدند:

*طراحی صحنه:

در بخش طراحی صحنه، هیئت داوران هیچ گروهی را شایسته انتخاب ندانست و تنها از طراحان صحنه نمایش‌های «شبی در حریم زنانه» و «واپسین رقص برگ با باد» از اراک و «دوران خوش بازنشستگی» از اصفهان تقدیر شد.

*موسیقی:

هیئت داوران در بخش بهترین موسیقی ضمن تقدیر از سازندگان موسیقی نمایش‌های «شانس» و «من و کوزه» حائز بهترین موسیقی را شامل تندیس جشنواره و جایزه نقدی را به محمد نادری برای نمایش «رود زنده می‌زاید» و حمید هوشیاری برای نمایش «مرگ ناصری» هر دو از شهر اصفهان تقدیم کرد.

*طراحی لباس و نور:

در طراحی لباس و طراحی نور هیچ گروهی از منظر هیئت داوران شایسته انتخاب شناخته نشد.

*نمایشنامه‌نویسی:

در بخش نمایشنامه‌نویسی جایزه سوم شامل دیپلم افتخار و هدیه نقدی به طور مشترک به سید محمد محمدی برای نمایشنامه «شبی در این حریم زنانه» از شهرستان اراک و کاوه مهدوی برای نمایشنامه «شانس» از شهر تهران اهدا شد.

جایزه رتبه دوم جشنواره سراسری تئاتر مهر در بخش نمایشنامه‌نویسی شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی به احسان جانمی برای نمایشنامه «دوران خوش بازنشستگی» از شهر اصفهان رسید.

بهترین نمایشنامه از منظر هیئت داوران جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان به امیر زاوش و سینا رشادی خالقان متن نمایشی «واپسین رقص برگ با باد» از شهر اراک تعلق گرفت.

*بازیگری زن:

در بخش بازیگری زن نیز مینا غفارپور برای بازی در نمایش «شبی در این حریم زنانه» از اراک و شیلا تابش برای بازی در نمایش «دوران خوش بازنشستگی» از اصفهان حائز رتبه سوم مشترک و جایزه نقدی و دیپلم افتخار شدند.

هیئت داوران رتبه دوم بخش بازیگری زن را شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی به خاطره مسلمی برای بازی در نمایش «واپسین رقص برگ با باد» از اراک اهدا کرد.

جایزه رتبه نخست جشنواره شامل تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مائده وحید برای بازی در نمایش «دوران خوش بازنشستگی» از اصفهان اختصاص یافت.

*بازیگری مرد:

هیئت داوران در بخش بهترین بازیگر مرد رتبه سوم مشترک، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به نام محمد نگراوی برای بازی در نمایش «یه پر سفید سفید» از اهواز، ایوان نظیفی برای بازی در نمایش «دوران خوش بازنشستگی» از اصفهان و فرامرز قلیچ‌خانی برای بازی در نمایش «شانس» از تهران ثبت کرد.

جایزه رتبه دوم بازیگری شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی به پژمان شاهوردی برای بازی در نمایش «حاجت» از بروجرد اهدا شد.

هیئت داوران جایزه برگزیده و رتبه نخست بهترین بازیگر مرد شامل تندیس جشنواره، پاداش نقدی و دیپلم افتخار به سعید حران‌اف برای بازی در نمایش «رقص برگ با باد» از اراک تقدیم کرد.

*کارگردانی:

در بخش کارگردانی هیئت داوران جایزه رتبه سوم کارگردانی شامل دیپلم افتخار و هدیه نقدی را به طور مشترک به کاوه مهدوی برای کارگردانی نمایش «شانس» و سید محمد محمدی برای کارگردانی نمایش «شبی در این حریم زنانه» هر دو از اراک اهدا کرد.

هیئت داوران جایزه رتبه دوم این بخش را شامل دیپلم افتخار و هزینه نقدی به طور مشترک به مهناز نوری برای کارگردانی نمایش «رود زنده می‌زاید» از اصفهان و بهمن پارآراد برای کارگردانی نمایش «واپسین رقص برگ با باد» از اراک اعطا کرد.

هیئت داوران هیچ گروهی را شایسته دریافت رتبه نخست بخش کارگردانی ندانست.