ابراهیم پشت کوهی نمایش «هملت پشت کوهی» را از ۱۸ دی در پلاتوی آفتاب بندرعباس به صحنه می برد؛ نمایشی که در آن بازیگر پیشکسوت تئاتر هرمزگان بعد از ۱۸ سال روی صحنه می رود.

پایگاه خبری تئاتر: ابراهیم پشت‌کوهی نویسنده و کارگردان تئاتر که قصد دارد بعد از ۶ سال بار دیگر نمایشی را با حضور بازیگران تئاتر هرمزگان در شهر بندرعباس روی صحنه ببرد، درباره وضعیت اجرای نمایش «هملت پشت‌کوهی» گفت: تمرین‌های نمایش «هملت پشت‌کوهی» در حال انجام است و طی برنامه‌ریزی انجام شده اجرای عمومی این اثر نمایشی از ۱۸ دی در پلاتوی آفتاب بندرعباس آغاز می‌شود.

وی یادآور شد: در این اثر نمایشی مهدی عطایی دریایی از بازیگران پیشکسوت تئاتر هرمزگان بعد از ۱۸ سال روی صحنه می‌آید.

پشت‌کوهی بیان اینکه دکور نمایش «هملت پشت‌کوهی» اتاق یک خانه در دهه ۶۰ است که به شکل ناتورالیستی ساخته می‌شود، درباره وضعیت حمایت از تولید و اجرای این اثر نمایشی، تأکید کرد: هنوز هیچ حمایت مالی از تولید و اجرای نمایش «هملت پشت‌کوهی» نشده است و تمام هزینه‌ها به صورت شخصی تأمین شده‌اند. البته امیدوارم که حمایت لازم از این نمایش انجام شود.

ماجرای نمایش «هملت پشت‌کوهی» به اتفاقاتی رخ داده در یک خانواده ساکن بندرعباس در یکی از روزهای دی‌ماه سال ۶۸ که اولین گروه از اسرای جنگ تحمیلی به ایران بازگشتند، می‌پردازد.

مهدی عطایی دریایی، مجید کشاورز، گاتا عابدی، افسانه برزکار، یاسمن صیاد دقت کار، غزل لوری، سعید سلیمی و محمد جامه شورانی بازیگران جدیدترین اثر گروه تئاتر «تی تووک» هستند.


منبع: خبرگزاری مهر
نویسنده: فریبرز دارایی