کلیه اعضای «صندوق اعتباری هنر» تا پانزدهم آبانماه فرصت دارند نسبت به نام نویسی مجدد و بهره مندی از خدمات در سایت این صندوق اقدام کنند.

پایگاه خبری تئاتر: محمد حسین مولایی مدیر روابط عمومی و اموربین الملل صندوق اعتباری هنر با اعلام این خبر گفت: به منظور تکمیل و پالایش بانک اعضا، امکان دسته بندی در قالب گروه های تخصصی و ارائه خدمات مطلوب تر، کلیه اعضا صندوق اعتباری هنر حداکثر تا پانزدهم آبان فرصت دارند تا با مراجعه به سایت اینترنتی صندوق به نشانی http://honarcredit.ir/نسبت به نام نویسی مجدد اقدام کنند.
او افزود: از آنجا که صندوق اعتباری هنر در راستای ارائه بهتر خدمات به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه کشور قصد آن دارد که کلیه خدمات خود را به صورت آنلاین به جامعه فرهنگ و هنر کشور ارائه نماید لذا کلیه اعضای صندوق که قبلا نسبت به ثبت نام و عضویت در این صندوق اقدام کرده اند ملزم هستند در مهلت مقرر نسبت به باز ثبت نام و بهره مندی از خدمات صندوق اقدام کنند.

مولایی در پایان متذکر شد با توجه به اعلام مکرر این صندوق مبنی بر نام نویسی مجدد اعضا صندوق اعتباری هنر  در مهلت مقرر، صندوق در قبال عزیزانی که ثبت نام نکرده اند مسئولیتی ندارد وارائه خدمات اعم از بیمه تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی و سایر خدمات به جامعه فرهنگ، هنر و رسانه مستلزم باز ثبت نام عضویت در سایت صندوق اعتباری هنر است.