محمد حاتمی که این روزها نمایش «آرامسایش» را اجرا می‌کند،‌ گفت: هرگز به خاطر سالن خاصی‌، نمایشم را تغییر نمی‌دهم.

پایگاه خبری تئاتر: این کارگردان تئاتربا ابراز رضایت از استقبال مخاطبان از نمایش‌اش افزود: همیشه ترجیح داده‌ام مردم نمایش را ببینند نه اینکه حضور هنرمندان و دست اندرکاران تئاتر برایم مهم نباشد اما همیشه مردم برایم در اولویت اول هستند.

حاتمی که نمایش‌اش را در تالار شمس موسسه فارسی زبانان (اکو) اجرا می‌کند،‌ اضافه کرد: هرجا اجرا داشته باشم‌، مردم بومی و محلی همان منطقه اولین گروه از مخاطبان نمایش‌ام هستند و این برایم بسیار ارزشمند است.

او ادامه داد:خوشبختانه با راه اندازی تالار شمس‌، مردم منطقه اقدسیه بیشتر با تئاتر آشتی کردند و حالا بخوبی از نمایش‌ها استقبال می‌کنند و نمایش من هم بیشتر تماشاگران مردمی دارد و من هرگز به خاطر اجرا در یک منطقه خاص‌، کارم را تغییر نمی‌دهم.

حاتمی با ارائه توضیحاتی درباره درون مایه نمایش «آرامسایش» گفت: نمایش ما مضمونی اجتماعی دارد و ماجراهای آن در یک مطب روان شناسی می گذرد و سعی کرده‌ایم از هر قشری یک نماینده داشته باشیم.

به گفته حاتمی؛ این نمایش تا تعطیلات سوگواری ماه محرم روی صحنه است و بعد از چند روز تعطیلی‌، اجرای خود را از سر می‌گیرد.

محمد حاتمی همچنین قصد دارد این نمایش را در شهرهای دیگر هم اجرا کند و برهمین اساس،‌ مشغول رایزنی با چند شهرستان است.

 نمایش «آرامسایش» نوشته و کار محمد حاتمی با بازی بهنوش بختیاری‌، پژمان جمشیدی و شهرام قائدی‌، علیرضا مهران‌، الهام دهقانی‌، روح الله کمانی عماد سالکی و محمد حاتمی هر شب ساعت 19/30 در تالار شمس موسسه فارسی زبانان به صحنه می‌رود.