مدیرعامل پیشین دیزنی در آخرین روز کاری اش در این کمپانی عظیم از همه کسانی که با وی در این ۴۷ سال و نیم همراهی کرده بودند تشکر و با آنها خداحافظی کرد.

پایگاه خبری تئاتر: باب ایگر که تا سال ۲۰۲۰ مدیرعامل دیزنی بود و پس از آن به عنوان مدیر خلاقیت‌ها با این کمپانی همکاری کرده بود تا قراردادش به اتمام برسد، دیروز جمعه آخرین روز کاری‌اش در این کمپانی را پشت سر گذاشت.

وی که ۱۵ سال به عنوان مدیرعامل در این کمپانی خدمت کرد و در فوریه ۲۰۲۰ سمتش را به باب چاپک واگذار کرد به عنوان رییس خلاقیت در دیزنی باقی ماند تا در پایان سال ۲۰۲۱ قراردادش تمام شود.

۳۱ دسامبر (دیروز) که آخرین روز کاری وی بود، ایگر ۷۰ ساله تشکر بی‌پایان خود را از همه همکاران، کارمندان و خانواده‌اش ابراز کرد و به کار خود در این کمپانی خاتمه داد.

وی در پیام خود از این دوره به عنوان سفر ۴۷ سال و نیمه با دیزنی یاد کرد که تقریباً همه عمرش را دربرگرفته است.

این مدیر به تازگی در مصاحبه‌ای با ورایتی تاکید کرد که قصد همکاری با کمپانی دیگری را ندارد.

ایگر گفت از یکم اکتبر ۲۰۰۵ که مدیرعامل دیزنی شد حتی یک روز به کاری غیر از این فکر نکرده و در هر حال مشغول انجام دادن کارهای این کمپانی بوده است.

باب ایگر مدیری بود که کمپانی دیزنی را که در دهه ۱۹۲۰ تاسیس شده بود وارد دوره جدیدی از تولیدات فیلم و تلویزیون کرد و سرویس استریم دیزنی پلاس را راه‌اندازی کرد و همکاری با پیکسار و مارول را رقم زد.

وی که زمانی به فکر نامزدی برای ریاست جمهوری بود تاکید کرد که سیاست جایی در آینده وی نخواهد داشت و از همه این مسایل عبور کرده است. وی افزود: با نگاهی به گذشته فکر می‌کنم کمی زیاده از حد ایده‌آلیست بودم و فکر می‌کنم واقعاً ساده‌لوحانه به توانایی‌هایم می‌نازیدم. در واقع باید بیشتر به شانس‌هایی که آوردم می‌نازیدم. زمانی گفته بودم به ریاست جمهوری فکر می‌کنم اما حالا از همه این مسایل گذشته‌ام.