نمایشنامه خوانی «زندگی آشغالی» تنها ۲ نوبت خوانده می‌شود.

پایگاه خبری تئاتر: نمایشنامه‌خوانی «زندگی آشغالی» نوشته و کارگردانی نکیسا راستین که قرار بود در روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه هفته‌ جاری در جشنواره‌ نمایشنامه‌خوانی تماشاخانه جوانمرد خوانده شود به‌دلیل هم‌زمانی با مناسبت ایام فاطمیه تنها در روزهای سه‌شنبه و جمعه ۱۴ و ۱۷ خوانده خواهد شد.

نکیسا راستین نویسنده و کارگردان این نمایشنامه در این باره توضیح داد: ستاد جشنواره‌ نمایشنامه‌خوانی تماشاخانه جوانمرد، روزهای ۱۴ تا ۱۶ دی را برای اجرای این نمایشنامه‌خوانی اعلام کرده بود که گویا این جدول بدون توجه به ایام سوگواری و مناسبت‌های معمول که شورای نظارت اجرا و فروش بلیت را متوقف می‌کند، بسته شده بود.

وی ادامه داد: گرچه این بی‌توجهی جای شگفتی دارد و زمان‌بندی گروه برای اطلاع‌رسانی و اجرا را تغییر می‌دهد اما تصمیم گرفتیم کم شدن تعداد اجراها را قبول کرده و دومین نوبت اجرای این نمایشنامه‌خوانی را در روز جمعه ۱۷ دی برگزار کنیم.

بنا به اعلام کارگردان «زندگی آشغالی» این نمایشنامه‌خوانی سه شنبه ۱۴ دی و جمعه ۱۷ دی ساعت ۲۰ برگزار خواهد شد.

نقش‌های این اثر نمایشی را محمدصادق ملک، سارا پهلوانی، مهسا شیخی، مائده شهوازیان و یاسین ذاکر خواهند خواند.

شیرین افخمی‌فر به‌عنوان دستیار کارگردان، محمدصادق ملک به‌عنوان بازی‌گردان همکاری می‌کنند. اختر تاجیک عکاس، طاها ذاکر طراح پوستر و بروشور، مهران زاغری طراح نور، صادق حسین ساخت و اجرای موسیقی و ساخت تیزر را یاسین ذاکر در این گروه بر عهده دارند.