ساعت اجرای نمایش «ملاقات بانوی سالخورده» به کارگردانی هادی حجازی فر از دوشنبه ۲۸ مهرماه تغییر می‌کند.

پایگاه خبری تئاتر:  این اثر نمایشی که از ۱۰ مهرماه اجرای خود را در تالار اصلی آغاز کرده از دوشنبه ۲۸ مهرماه، با تغییر در ساعت اجرا، ساعت ۱۹:۳۰ میزبان علاقه مندان خواهد بود.

همچنین بلیت این نمایش، دوشنبه و سه شنبه ۲۸ و ۲۹ مهرماه، برای دانشجویان، دانش آموزان و فرهنگیان به صورت نیم بها ارائه خواهد شد. علاقه مندان برای تهیه بلیت نیم بهای این اثر می‌تواند در تاریخ‌های یاد شده به گیشه مجموعه تئا‌تر شهر مراجعه کنند.

این اثر نمایشی، جمعه دوم آبان ماه، به اجرای خود در این تالار نمایشی پایان خواهد داد.

نمایش «ملاقات بانوی سالخورده» نوشته فردریش دورنمات به کارگردانی هادی حجازی فر و بازی صادق ملکی، آرش (علی) فلاحت پیشه، پریناز لطف‌اللهی، فرهاد تفرشی، علیرضا مدنی، محمد بابایی، امیر ذکی‌پور، محمد عسکری، مینا درودیان، مینا شجاعیان، محمد روشنی، حسن زارع و بهناز نادری و عروسک گردانی مهرسان صفاریان، حامد ذبیحی، حامد جعفری‌کیا، حسین دیوان، سجاد هاشمی، سینا رستگاری، سعیده رمضان‌زاده، شیما عرب، مژگان حسینی، نگین کشفی، شاپرک شاهدی و لیلا احمدی ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۸۰ دقیقه و قیمت بلیت ۲۰ هزار تومان پذیرای تماشاگران تئا‌تر خواهد بود.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئا‌تر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com و برای تهیه و یا رزرو بلیت آثار نمایشی به صحنه رفته در تئا‌تر شهر به آدرس www.gishetheater.ir مراجعه کنید.