گلشیفته فراهانی بازیگر فیلم «برادر و خواهر» به کارگردانی ارنو دپلشن که احتمالا یکی از فیلم های جشنواره «کن» امسال است، شد.

پایگاه خبری تئاتر: گلشیفته فراهانی بازیگر ایرانی ساکن فرانسه که برای فیلم «سنگ صبور» نامزد جایزه سزار شد و در فیلم «یک مشت دروغ» ریدلی اسکات ایفای نقش کرد و هم اکنون نیز به عنوان ستاره در درام «تهاجم» محصول اپل تی وی پلاس حضور دارد، در کنار ماریون کوتیار و ملویل پوپو بازیگران فیلم «برادر و خواهر» ارنو دپلشن را تشکیل می دهند.

دپلشن فیلمساز مولف فرانسویِ محبوب جشنواره «کن» است و تا به حال ۱۱ تا از ۱۲ فیلمش را در جشنواره «کن» به نمایش گذاشته است. به نظر می رسد دپلشن امسال نیز فیلمش را راهی «کن» کند، زیرا این کارگردان تایید کرده است که فیلم جدیدش تا ماه می آماده می شود.

«برادر و خواهر» که توسط کمپانی «Why Not Productions» تهیه شده و به وسیله «Wild Bunch» قرار است به فروش برسد، داستان یک خواهر و برادر با بازی کوتیار و پوپو را روایت می کند که پس از دو دهه سکوت بین شان که بعد از مرگ والدین شان رخ داده است، مجبور می شوند دوباره کنار هم بیایند. فراهانی نقش همسر ملویل پوپو را در این فیلم بازی می کند.