جدول و زمان اجرای نمایش‌های بخش خیابانی چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اعلام شد.

پایگاه خبری تئاتر: جدول و زمان برگزاری نمایش‌های بخش خیابانی چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به شرح ذیل اعلام شد:

یکشنبه ۱۷ بهمن: «مدافع آخر» به کارگردانی احمد جعفری، «حیاط خانه ما» به کارگردانی وحید خسروی، «روزگار سرد» به کارگردانی سمیرا سلیمانی، «آلتن آی» کارگردانی محمود فرضی‌نژاد به ترتیب در ساعت‌های (۱۶،۱۶:۳۰،۱۷،۱۸:۱۵) در محوطه تئاترشهر اجرا می‌شوند. همچنین نمایش‌های « کربلای آب» به کارگردانی علی بیداویسی و سولماز محمدی، «به دنبال خورشید» به کارگردانی حسین نادری به ترتیب در ساعات (۱۶و۱۶:۳۰) در خانه هنرمندان ایران اجرا می‌شوند.

دوشنبه ۱۸ بهمن: «روزگار سرد» به کارگردانی سمیرا سلیمانی، «یک شهر زیبا» به کارگردانی بهاره سعیدی‌پناه، «کربلای آب» به کارگردانی علی بیداویسی و سولماز محمدی، «طوطی و بازرگان» به کارگردانی حیدر رضایی، «آلتن آی» به کارگردانی محمود فرضی‌نژاد به ترتیب در ساعت‌های (۱۱،۱۱:۳۰،۱۶،۱۷،۱۸:۱۵) در محوطه تئاترشهر اجرا می‌شوند.
همچنین نمایش‌های «درشکه گرسنگان» به کارگردانی مختار محمدی، «۲۵ متر آرزو» به کارگردانی سیدپویا امامی به ترتیب در ساعات (۱۶و۱۶:۳۰) در خانه هنرمندان ایران اجرا می‌شوند.

سه شنبه ۱۹ بهمن: «درشکه گرسنگان» به کارگردانی مختار محمدی، «تله من» به کارگردانی هیام احمدی، «طوطی و بازرگان» به کارگردانی حیدر رضایی، «یک شهر زیبا» به کارگردانی بهاره سعیدی‌پناه، «درشکه گرسنگان» به کارگردانی مختار محمدی، «۲۵مترآرزو» به کارگردانی سیدپویا امامی به ترتیب در ساعات (۱۱،۱۱:۳۰،۱۶،۱۶:۳۰،۱۷،۱۸:۱۵) در محوطه تئاترشهر اجرا می‌شوند. همچنین نمایش‌های «آخرین اولی» به کارگردانی سمیه مهری، «جلیکی برای ماما دریا» به کارگردانی حسن سبحانی به ترتیب در ساعات (۱۶و۱۶:۳۰) در خانه هنرمندان ایران اجرا می‌شوند.

چهارشنبه ۲۰ بهمن: «باجه تلفن» به کارگردانی افشین خدری، «پینوکیو» به کارگردانی سعید خیرالهی ،«آخرین اولی» به کارگردانی سمیه مهری، «تله من» به کارگردانی هیام احمدی، «باجه تلفن» به کارگردانی افشین خدری، «جلیکی برای ماما دریا» به کارگردانی حسن سبحانی به ترتیب در ساعات (۱۱،۱۱:۳۰،۱۶،۱۶:۳۰،۱۷،۱۸:۱۵) در محوطه تئاترشهر اجرا می‌شوند. همچنین نمایش‌های «هلوئه» به کارگردانی محمدرضا جعفری‌لفوت، «پینوکیو» به کارگردانی سعید خیرالهی به ترتیب در ساعات (۱۶و۱۶:۳۰) در خانه هنرمندان ایران اجرا می‌شوند.

پنجشنبه ۲۱ بهمن: «هلوئه» به کارگردانی محمدرضا جعفری لفوت، « بیز اوج نفر» به کارگردانی محمد یوسفی‌زاده، «یک کروموزوم بیشتر» به کارگردانی جلال حسنوند، « بیز اوج نفر» به کارگردانی محمدیوسفی‌زاده، «هلوئه» به کارگردانی محمدرضا جعفری‌لفوت، «پینوکیو» به کارگردانی سعید خیرالهی به ترتیب در ساعات (۱۱،۱۱:۳۰،۱۶،۱۶:۳۰،۱۷،۱۸:۱۵) در محوطه تئاترشهر اجرا می‌شوند. همچنین نمایش‌های«باجه تلفن» به کارگردانی افشین خدری، «ارزش نداره» به کارگردانی میلاد حسین‌زاده به ترتیب در ساعات (۱۶و۱۶:۳۰) در خانه هنرمندان ایران اجرا می‌شوند.

جمعه ۲۲ بهمن: «حیاط خانه ما» به کارگردانی وحید خسروی، «مرغ همسایه غاز نیست» به کارگردانی سعیده عبدالهی ،مصطفی کلیوندی، «ارزش نداره» به کارگردانی میلاد حسین زاده«به دنبال خورشید» به کارگردانی حسین نادری به ترتیب در ساعات(۱۶،۱۶:۳۰،۱۷،۱۸:۱۵) در محوطه تئاترشهر اجرا می‌شوند. همچنین نمایش‌های«یک کروموزوم بیشتر» به کارگردانی جلال حسنوند، « بیز اوج نفر» به کارگردانی محمدیوسفی‌زاده، به ترتیب در ساعات (۱۶و۱۶:۳۰) در خانه هنرمندان ایران اجرا می‌شوند.

شنبه ۲۳ بهمن: «چهارشنبه خاتون» به کارگردای آرزو علی‌پور، «به دنبال خورشید» به کارگردانی حسین نادری، «روده درازی‌های یک مرده بی‌صاحب» به کارگردانی هادی کیانی، «چهارشنبه خاتون» به کارگردای آرزو علی‌پور،«POV» به کارگردانی احمد صمیمی به ترتیب در ساعات (۱۱،۱۱:۳۰،۱۶،۱۷،۱۸:۱۵) در محوطه تئاترشهر اجرا می‌شوند.
همچنین نمایش‌های «قصه کفش‌هام» به کارگردانی روح الله آریس، «مرغ همسایه غاز نیست» به کارگردانی سعیده عبدالهی ، مصطفی کلیوندی به ترتیب در ساعات (۱۶و۱۶:۳۰) در خانه هنرمندان ایران اجرا می‌شوند.

یکشنبه ۲۴ بهمن: «روده درزی‌های یک مرده بی‌صاحب» به کارگردانی هادی کیانی، «آشوبگران» به کارگردانی سعید بادینی، «کله دم سبز شمرونی» به کارگردانی مارال ایزدبخش، «قصه کفش‌هام» به کارگردانی روح الله آریس، «آشوبگران» به کارگردانی سعید بادینی، «چهارشنبه خاتون» به کارگردانی آرزو علی‌پور، به ترتیب در ساعات (۱۱،۱۱:۳۰،۱۶،۱۶:۳۰،۱۷،۱۸:۱۵) در محوطه تئاترشهر اجرا می‌شوند. همچنین نمایش‌های « بی سر و زمین» به کارگردانی بهناز زحمتکش، «خان طلا» به کارگردانی سورنا ایرانی ، رضا وفانیا به ترتیب در ساعات (۱۶و۱۶:۳۰) در خانه هنرمندان ایران اجرا می‌شوند.

دوشنبه ۲۵ بهمن: «آخرین اولی» به کارگردانی سمیه مهری، «کله دم سبز شمرونی» به کارگردانی مارال ایزدبخش، «مدافع آخر» به کارگردانی احمد جعفری، « بی سر و زمین» به کارگردانی بهناز زحمتکش، «خان طلا» به کارگردانی سورنا ایرانی و رضا وفانیا، «یک کروموزوم بیشتر» به کارگردانی جلال حسنوند، ساعات (۱۱،۱۱:۳۰،۱۶،۱۶:۳۰،۱۷،۱۸:۱۵) در محوطه تئاترشهر اجرا می‌شوند. همچنین نمایش‌های،«POV» به کارگردانی احمد صمیمی، «حیاط خانه ما» به کارگردانی وحید خسروی به ترتیب در ساعات (۱۶و۱۶:۳۰) در خانه هنرمندان ایران اجرا می‌شوند.