تهیه کننده فیلم سینمایی «مرد بازنده» با بیان اتمام بلیت‌های مردمی فیلم سینمایی «مرد بازنده» گفت: تمامی بلیت‌های سانس‌های مردمی این فیلم از روزهای نخست پیش فروش به اتمام رسید و هم‌اکنون در تهران ظرفیتی موجود برای این فیلم در دسترس نیست.

پایگاه خبری تئاتر: کامران حجازی درباره احتمال اختصاص سانس‌های فوق العاده به این فیلم به ایسنا گفت: علیرغم آنکه در پیش فروش بلیت‌ها، خیلی زود سانس‌های «مرد بازنده» به فروش رفت و تقاضای مردمی برای خرید بلیت این فیلم در زمان جشنواره بسیار است، اما تاکنون دبیرخانه جشنواره فجر امکان فعال‌کردن سانس فوق‌العاده برای این فیلم را فراهم نکرده است. این درخواست را دارم که در برخی سینماهای پرمخاطب سانس فوق‌العاده تخصیص یابد.

او با بیان اینکه «مرد بازنده» محمد حسین مهدویان پرمخاطب‌ترین فیلم جشنواره است، تصریح کرد: تاکنون تمامی ۱۸ هزار بلیت استان تهران و جمعا ۲۸,۷۰۰ بلیت در کل کشور برای این فیلم به فروش رفته است که درواقع پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین فیلم جشنواره بوده است.

کامران حجازی در پایان گفت: تقاضا برای تماشای فیلم تازه مهدویان بسیار است. یک نگرانی ما کم و کیف دریافت آرای مردمی است. در روزهای اخیر مواردی به ما رجوع کردند درخصوص عدم دریافت پیامک یا دریافت پس از پایان مهلت ثبت نظرسنجی، که امیدوارم با درایت مسئولین برگزاری این بخش هم شاهد رفع این اختلالات باشیم. یکی از نکاتی که درخصوص شیوه سنجش آرای مردمی امسال مطرح است، مبنا قرار گرفتن میانگین آرای هر فیلم است که نمی‌تواند سنجش کاملی باشد و ضریب تاثیر تعداد تماشاگر برای هر فیلم را نمی‌توان نادیده گرفت و امیدواریم تصمیم‌گیران به این نکات توجه کرده باشند.